golfklubbor o sånglektioner

stirrar in i garderoben för o bestämma vad jag ska ha på mig imorgon på skolfotot. det är alltid lika hemskt att välja kläder till ett foto som alla elever kommer sitta o analysera en i skolkatalogen i mer än ett år framöver.. det gäller o välja rätt kläder.. o tja, fredrik, amanda o natta vet ju hur det går när jag ska välja kläder.. detta kommer ta tid.

kom precis hem från stan, har varit med mina föräldrar o björqvistarna o käkat på en restaurang som har massa golfklubbor hängades i taket. nämare 5000 var det plus massa golfhandskar och golfbollar över allt. dessutom fick man skriva på väggarna o sånt, det var rätt mysigt o de hade väldigt god mat, go there.  det ligger vid kyrktorget, parallellgata till restauranggatorna ner mot playan..

var på miramar tillsammans med dom också, shoppa lite så där o kolla på kläder till hallowen, hitta dock inget som tilltalade mig så. jättebebis, sexig sjuksköterska, pumpa eller något annat random som i slutendan inte kommer bli något annat än en linn helt rakt upponer, inget märkvärdigt med andra ord... tråk.. det ska bli något extraordinärt, höhö.

hade min första sånglektion, som lärare idag. det var faktiskt kul, tiden gick väldigt fort o vi sjöng massa bra låtar o det lät faktiskt bra. next monday it is new songs and more singin' :D

seb, jag saknar dig något enormt. vill bara åka till usa nu o spendera all min tid med dig. du är min min min. älskar dig <3 even though our circumstances changed, our love still remains.

PUSS

L



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0