glädje o saknad

okej. jag måste bara skriva igen. det är superviktigt!
 

jag blev just meddelad att listettan http://listettan.blogg.se/ ska läggas ner, sorgligt men sant.
därför vill jag nu länka denna till er, speciellt till er donner människor som kommer att ha blandade känslor.

haha oj vilket gott skratt jag fick då jag läste om hur svantes ungdom yttrade sig och den lugnande peyman, hanna "nygren" haha, fredik o zaches lilla konversation. asså. det är otroligt. jag tycker det är tråkigt att den ska läggas ner. jag behöver updates från donner nu när jag sitter här i spanien o längtar tillbaka till alla konstiga händelser som ni är med om.

hörde ni det nu, jag saknar er ! hela donner borde veta. saknar den lilla bamban där man knappt kan ta sig igenom under lunchrushen, alla delicatobollar som man går o äter på dagarna lång tillsammans med en kopp choklad. o frukostfrallan som alltid får följa med in på första lektionen. saknar att gå på alla lunchkonsterterna o dessutom vara delaktig.. saknar sofforna som vi (dåvarande ettor) erövrade förra året.. konstigt nog saknar jag faktiskt det runda rummet och fotbollsspelen utanför på "skolgården"..  som sagt så saknar jag det. därför är det så himla underbart att läsa om hur många konstiga saker som försigår !

okej, nu är det bara sex dagar kvar av listettan http://listettan.blogg.se/ LÄS DEN, LÄNKA DEN, SPARA DEN !

gör va sjutton som helst. ni kommer må bra då ni läser den. det vill jag lova.

åh så glad jag är.

GLÄDJE GLÄDJE GLÄDJE GLÄDJE GLÄDJE GLÄDJE

Puss på er, hörs.

L

Kommentarer
Postat av: emsi dem bäste

vem fan är det som skroiver bloggen? haha

2008-10-04 @ 00:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0