glädje för mina 10 e

mina 10 e är återfunna, jippiee !!

idag har det varit lugnt, nästan lite för lugnt kanske? däremot har det inte varit lika lugnt på väderfronten, typ storm ute. haha, liten linn blåser bort, jamenvisst. det har regnat lite idag också, så sjukt tråkigt.. men men de hindrade inte oss från att göra vår dagliga runda först till hippo o sedan vidare till champagnebaren som idag hade öppet. mumma så gott.. sedan bar det av till ferian, i blåsten. där det inte var lika roligt.. så vi gick hemåt.. tidig kväll som sagt, en lugn o tidig kväll. gott. men imorgon är det lördag o dessutom är det då time att sjunga happy birthday, igen. men denna gången för alex, vår kära spanska vän som fyller 18 hela år :) så imorgon kör vi på stort.. måste hitta på något bra till alex, har ni någon idé?

idag hela dagen, har jag iprincip sovit. jag försökte plugga, vilket inte gick så jättebra eftersom jag låg i sängen o ansträngde mig jäkligt mycket, not. iaf. somnade hela tiden. men sedan när jag väl vaknade så var det dags att byta om för träning. när jag väl satt där med kläderna på o inte hade hört något från någon i laget om att dom skulle träna blev jag osäker på om någon ens skulle gå, så jag slog en pling till folket o hörde runt. men nej, varken jossan, matilda eller nicole ville/orkade träna.. väldigt mkt pga vädret... däremot var tonta mer taggad på träning än dom. men det sluta med att hon drog slutsatsen att det säkert inte var någon träning för att det blåste för mkt.. haha, jaja. vilket fotbollslag alltså.. ingen har ju dött av lite vindpustar !

så nej, ingen träning, tidig utgång o tidig hemkomst.

satt o kolla på aftonbladet idag. rubriker som "läkare sökte på wikipedia" o "Ronaldos hemska uppväxt" dök upp. ibland undrar man ju liksom hur folk tänker?!

fick höra en mindre rolig sak idag.. sebastian åker till england för o fira jul med släkten precis den dagen jag kommer hem till göteborg.. så typiskt.. jag som hade hoppats på att få träffa honom lite innan han skulle kila iväg till släkten. jaja. inte mkt o göra åt. tråkigt.. lite depp faktiskt, men jag älskar honom ändå, får ju träffa honom två veckor av de tre jag är hemma <3

imorgon bär det av för johan o gänget till alanya, igen. hoppas ni får det kul you guys, miss you a lot.

o imorgon hörrni, så är det bara två veckor kvar till mor o far kommer hit o intar spanien. ska bli skönt o få träffa dom igen. gött också att annie kommer hit o joinar oss på helgen där, ska fixa så du kan bo här annie, det är nog inga problem!

nä, nu blir det lite family guy (som jag sett några gånger för mkt nu så jag kan alla lines utantill) o lite gifflar, sen blir det nanna kuddarna. har ju två nu, höhö

natti på er,

s <3

PUSS

L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0