finus kanelbullar o te

hej gott folk.
sitter nu här i min säng o mummsar på svenska findus kanelbullar o dricker te. så supergott så ni anar inte !! vilka minnen det väcker om sena uppekvällar bara jag o emelie satt o drack te och åt massa mummsigt. o alla minnen med sebastian då doften av nybakta kanelbullar smyger sig in på natten från pågen mittemot. som jag saknar det.

afroman - because i got high är nog en av de märkligaste låtar jag någonsin hört genom tiderna. haha den är så bra så det är sjukt. när va de man lyssna på denna i smyg för att texten var pinsam? hahah ! galet.

nu är det inte långt till mamma o pappa är här.. jag vet inte hur många gånger jag har sagt att de kommer om vilken dag som helst o att jag saknar de något enormt?

har kollat på några avsnitt av grey's nu, som man gråter. det är helt otroligt. ska ta en pause i film-tittandet nu ett tag o koncentrera mig på pluggandet..

innan jag avslutar detta inlägg så vill jag säga att jag tänker på er där hemma o jag önskar jag kunde komma hem o bara var med er. ska säga till er att allt är väldigt konstigt även här. jag önskar jag kunde vara hos er. jag tänker på er. (F)

sköt om er själva o era nära o kära,

PUSS

L

Kommentarer
Postat av: mr christer

Sverige är tragiskt som satan, veckans höjdpunkt är lördag som består av bio och då längtar man redan till måndag. spain next year fuck suecia!

2008-10-24 @ 15:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0