en (bra) lördag?

ja, en bra lördag om ni frågar mig.
men hörrni, först o främst innan jag börjar skriva på riktigt så måste jag tacka så hemskt mkt för skjutsen killar; bosson, jesper o marius. eftersom vissa, nämner inga namn (amanda) gick hem utan mig utan o höra av sig eller något.. hrm..
thx you guys !

som ni märker på uppdateringen på bloggen så blev det en hyffsat sen kväll ikväll. hade kul iaf. jag o fredrik skåla på rätt bra där ett tag tills han försvann o hittades sedan i soffan på hippo. hoho. jobbigt värre där. våra "skål-för-allt" slutade bra för vissa med sämre för andra.
ohooja, champagnebaren hade öppet idag, men vilka var där? typ ingen? gick dit en liten svänge med jokkmokk, men sedan drog vi vidare. blev ett snabbt stopp på old town där det ändå blev skumpa. gottigt värre.

snart slut på ferian.. vad ska man ha för sig då? en vanlig kväll vilket inkluderar hippo kanske champagnebaren, några snabba vändor på shotbaren o sen slutar det hela utanför foreplay? njae. kanske inte..

måste dessutom tillägna ett litet stycke åt vår kära spanjor alex som fyllde stort idag. dock fick han lite för många födelsedagspresenter av alldeles för många.. generöst, men övergeneröst. stackaren. vi tycker om dig ändå. tur att du har en sån bra vän som andres som tar hand om dig. om du läser detta andres, översätt detta till honom !!

som sagt, idag var det lördag och det märktes. folk var först sjukt otaggade, men kvällen blev pepp ändå !!

Sverige spela lika mot portugal idag.. ganska illa. såg inte matchen tyvärr, men folk sa att den inte var något vidare ändå. hörde att zlatan drog på sig ett gult o får inte spela nästa?! ganska illa.. hörde dessutom att han hade kaptensbindeln idag, bra eller dåligt? jaja, illa med 0-0 iaf.

nä nu är klockan snart sex, dags att nanna kudden.. kuddarna som det är nu för tiden.

mamma o pappa, jag saknar er!

PUSS

L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0