dyngsur i funkan

ännu en regning dag i funkan... idag då jag klev utanför porten så spöregnade det o åskade som bara den ! kändes lite galet hemskt då jag gick förbi en moped som var intäckt bland grenar... tittade upp på trädet och troligt nog så hade det väl antagligen blixtrat rätt ner i trädet.. de hängde även en gren lite högre upp... sjukt..
jag säger bara, tur att jag gick i mina plastskor som tål vatten o att jag tog med mig extra skor. jag är också väldigt glad över att jag köpte ett paraply förra gången det rann floder här på gatorna.

kan ge er info om att mitt öga är dubbelt så svullet idag. extremt hemskt, dessutom gör det ondare än någonsin plus att det är rött.. skolsyster sa att det var en "liten" infektion o att apoteket skulle ha en bra salva för det.. som jag ska ta inne i ögat, under ögonlocken.. hur fan ska det här gå??

försökte söka på tågresor till barcelona nyss. det gick inte så bra, fick ingen vidare hjälp från pelle! anledningen till att jag ska dit är för att min kära sofia är där o besöker staden. som jag saknar henne.

Nepp, får kolla vidare på resor till barcelona senare, isabelle kom hit för andra gången o ville gå o käka. så..

Sköt om er,
Puss

L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0