disney o andra figurer, dvs amanda

Idag har jag o fredrik fan upptäckt två disney-figurer quasimodo och dumbo o amanda. Oj det blev vissa tre. Ligger o kollar på grey's anatomy nu o amanda o fredrik har just nu ockuperat Min säng! Amanda försökte byta sin säng mot min, vilket hon inte lyckades så bra med.

Igår höll jag på o gå på en annan disney figur, Musse, som stod utanför dulces detalles dessutom såg jag i djur-affären en liten matilda. Som tyvärr blev överkörd av matte o husses son., tråkigt värre. Men iaf så såg jag en liten liten vit fransk bulldog med två svarta fläckar på ryggen. Så otroligt likt.. däremot borde ni vet att i djur-affärer här nere i spanien så har de hundarna i glasburar som om de vore fiskar, fast utan vatten så klart. djurplågeri enligt min åsikt..


Idag var det skinande sol och klarblå himmel, helt underbart, så jag spenderade min dag på balkongen insmörjd i min hawaiian tropic, mumma ! man vill ju inte blända mor o far då de kommer hit på besök, höhö.

Även fast solen skiner och det känns som sommar fortfarande så har löven börjat falla till marken. Röda o bruna är dom precis som på hösten. Lite deprimerande att man nästan jämt på morgonen måste ha på sig tjockiströja. Snart kommer mamma o pappa hit med vinterjackor mm ska bli skönt ifs.


Dessutom har johan o persson, två av mina kära vänner hemma i göteborg, tatuerat sig. Fråga inte varför, de vet de nog inte ens själva =) nä men att anta att man tatuerat in tro, hopp och kärlek på underarmen i kinesiska-tecken är väl inget att klandras för, eller?


Nu sitter fredrik o sjunger ABC med anna bok samtidigt som han trycker i sig popcorn som en dåre så det bara trillar ner massa i min säng. Han påstår att popcorn är det goaste han har ätit.

Amanda o fredrik är så rastlösa att de nu konstaterat att jag är hermione,  amanda fick vara malfoy, fast hon bestämde först själv att hon var harry potter tills jag och fredrik ifrågasatte hennes val av namn.. o enligt amandas åsikt så är fredrik hagrid. Snacka om o var helt lost när man börjar ge öknamn till folk o sedan diskutera vem som är vem?! Speciellt då man ser sig själv som den bästa av de alla, hrm, amanda !


har sett på massa grey's nu.ska se ett sista innan jag somnar fastän klockan är massor massor massor. sov inget i går natt heller. alldeles för mycket tankar o hemska bilder. det är nästan som en mardröm. bara att denna mardrömmen är tyvärr sann. R.I.P Jennifer Erlandsson Cooper 91.03.20 - 08.10.18 (F) Vi älskar dig.

Godnatt.

Puss

L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0