25 kg till Linn

nu sitter man här o har precis hängt upp o lagt alla kläder i garderoben o fått allt på plats. Känns skönt. Mor o far kom ju hit idag. Så himla härligt att ha dom här. De hade en hel resväska till mig med saker, 25 kg med en orange lapp på "heavy". Hoho. Sex and the city boxen är på hyllan, väskorna är på hängaren, skorna är snyggt uppraddade och blåvitt-tröjan hänger ståtligt på väggen.

fick en present av mamma o pappa också. Han sa att han tyckte synd om mig att jag inte kunde ta med mig mina högtalare till spain cause they were to big. Så de hade köpt små högtalare med grymt ljud i !! haha så sjukt najs ! fick även massa toblerone, gott o blandat och m&m's, mumma.


Björkqvistarna bor jättefint nu, helt otrolig utsikt över kusten. Högst upp med takterass och sol hela dagen + pool. super najs, synd bara att det är i calahonda, högst upp i bergen.. o tråkigt är att annie inte följde med till funkan idag.. hon skyller på trötthet men egentligen tror jag hon var för bakis.. hoho


det regnar nu igen. heltråkigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0