10 e spårlöst försvunna

nu är man hemma, tidig kväll ikväll.. skönt det också faktiskt. gifflarna bara skrek efter mig, jag hörde det enda ner till stan. mm, mumma va gott det är med gifflar.
idag låg jag o sov i tre o en halv timma, så himla skönt. jag missade att det regnade riktigt rejält haha, grymt gött. sov som en stock till klockan åtta på kvällen. försov mig även imorse... lite illa. missa dock bara en lektion som inte var superviktig enligt läraren. haha. jaja
annars idag har varit en lugn dag. somnade till family guy, som vanligt. fy så bra det är !
en sak som är väldigt tragisk, är att de har börjat med julskyltningen, men bara i en av affärerna.?! jag menar, frågan är va dom tänkte med när de börjar skylta med julsaker nu i oktober, då svenskarna fortfarande går med shorts o korta klänningar?!

som ni säkert vet vid det här laget är det ju feria. på ferian är det nu massa karuseller o sånt. helt sjuka sådana. vi stod uppe på takterassen, i den lägenheten som amandas kompisar bor i nu, o så såg vi "bollen" det är en boll som man sitter i jag tror det är typ två eller fyra personer eller något sånt. o så sitter den fast i två pelare o så skjuts den upp o snurrar runt o massa saker. så extremt läskigt! inga karuseller för min del på denna ferian asså, känns inte toppensäkert.. btw, amandas kompisars lägenhet som dom har hyrt är grymt fin. förfesta där idag, högtalarna var inte de bästa o ölspelet gick inte så bra efter några dåliga försök, hoho. tappa dessutom bort mina tio euro där... totalt borta, putts väck.. lite illa.. hade inga pengar sen då vi skulle ut. lite depp asså.

jaja, inte mycket o göra åt. ska dit o leta imorgon tänkte jag. det var så himla stökigt då vi lämna lägenheten.. amanda o dom hade till o med haft extra kul inne på toan då det körde vatten-party. haha. blött över allt..

förresten, fick tillbaka mitt spanska prov idag, gick super bra. inte alla rätt dock, men ett mvg var det iaf :) 

imorgon ska jag bara slappa o skriva den låånga listan till mor o far på allt de ska ta med sig ner till mig.. kanske plugga också, jag borde det.. skit också, nä, nu är klockan mycket. träning imorgon också, attans. fredagkväll - träning klockan 21, jaja det är bara o bita ihop.

hörs imorgon filuringar,

PUSS

L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0