sick and homecoming

nu sitter man här sjuker igen :( kallsvettas som en idiot, det bara rinner ur näsan på mig och det låter som jag ska hosta upp mina lungor mm.. mysigt ! som tur e så har man svensktv; Dobidoo, Robins och Morgonsoffan, kan det bli bättre en fredagkväll? tja. jag skule kunna varit ute vid det här laget o varit med alla galna svenskar som festar röven av sig idag.

jag tror det var badet igår som gjorde att jag blev såpass sjuk idag.. daniel o fredrik o amanda kom hem till mig på yamasol o sola o bada i poolen.. daniel o fredrik höll fast mig under duschen o sen när mamma simmade några längder ville inte jag vara sämre så jag doppade mig o simmade två armtag o sen gick jag upp igen och la mig i solen.. det kansek var lite korkat.. jag kände ju mig trotts allt inte totalfrisk den dagen :/ skit också..

som sagt så badade jag igår.. as coolt ! haha eller ah, måttligt.. det är iaf najs o kunna bada i november !

o ah, for your update, så blir det nog antaligen ingen moppe till lilla mig. efter som jag inte kunde få ett sånt dära nie nummer eller va de nu heter, sånna krångligheter för att skaffa en liten skit moppe. maybe there's a solution.. men vi får se. det kommer more updates soon.

homecoming på onsdag till lördag.. har dock inte bokat biljetter, pappa tror att de kanske kan bli billigare imorgon.. vi får se. men imorgon bokar jag.. så em, call u tomorrow and tell u about my arrivals.
så hörrni, nu vill jag träffa så många som möjligt under de dagar jag är hemma ! ni får höra av er till moi, hitta på något trevligt på fredag? SAKNAR ER <33 ska bli lite skönt o komma hem.

Seb, jag saknar dig något otroligt mycket. älskar dig <3

jag vill ha alla jag älskar i min närhet nu. jag saknar er så mycket. jag kommer hem snart så ta vara på er tills jag kommer. saknarsaknarsaknar.

PUSS

L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0