en massa skit

nu är det som vanligt igen att hemma hos min spanska värdfamilj att internet lägger ner lite titt som tätt.. så nu har jag massa konstiga inlägg som ska uppdateras!

häromdagen satt jag o mummsade på bolas de chocolate, så extremt gott så ni anar inte !! o som jag tidigare sa så har inte internet o jag kommit helt överens.. ganska jobbigt eftersom jag nu har massa fula word-dokument som måste klippas in i bloggen !

dagen innan sov jag i calahonda hos mina föräldrar o björqvistarna.. så sjukt trött den kvällen, hade frusit hela dagen så jag gick o la mig i leggins, dubbla tröjor o strumpor plus dubbla filtar. o jag frös ta mig fan ändå ! helt sjukt.
så konsigt, när vi satt i bilen senare på dagen så bad annie mig om ursäkt för att hennes pojkvän hade ringt henne mitt i natten o blablabla va de nu var. o jag fatta inte ett skvatt.. jag hade tydligen vaknat o räckte henne hennes mobil som låg bredvid mig. haha så knäppt? sov jag samtidigt som jag gav henne telefonen? ibland börjar man ju undra lite hur jag mår?!

idag så skulle mor o far o jag åka o köpa moppe till mig o vi svenskar som är så korkade i huvudet tänke ju självklart inte på att idag är all helgona idag o att de flesta affärer är stängda en dag som denna.. det var ju halloween igår, utklädda till max, det vill jag lova.
här kommer inlägget som jag skrev igår innan vi gick ut:
" Haha nu är det time to dress up ! haha eller dress out? Haha amanda är nog klockrenast av oss alla, pippi långstrump jag dör. Hon ser actually ut som pippi.. hon kommer vara den som ser bäst ut av oss alla :) natta prövar indian-stilen ikväll och jag kör på handbojor, och NEJ det är inte som ni tror, det blir inget sånt dära sexistiskt som playboy-bunny utan jag ska pröva hur det känns o vara fånge för en kväll, påhittigt? Naje, måttligt. Haha asså amanda, man kan inget annat än att skratta !
ikväll kommer vi nog stöta på de mest konstiga människorna ever, vet dock att vi på hippo kommer  bli invaderade av ett gäng terrorister/muslimer?/militärer? Haha det ska bli kul o se.

Dags att käka o ge fängelsedräkten en chans !!

Talk to you later !


HAPPY HALLOWEEN !! "
 
ja, lite kul hade jag då jag skrev detta. haha.. igår blev vi faktiskt anfallna av några galna terrorister, alla fastnade i pippis snygga flätor och harriet potter var på besök o hade tyvärr inte med sig sin uggla.. men däremot hade vi på plats två pumpor, en rockstjärna, några konstiga filurer (som bara bar masker) vi hade även en shejk med en väldigt snygg mustasch, alven i en snygg almössa, ett litet bi o en nyckelpiga, vi hade dessutom en österikisk gretchen dvs en snygg nicole i bruna korta shorts och vit skjorta. haha snyggigt värre. men inte minst av allt så hade vi ju faktiskt vår saknade julgrans-jeanette där som lyste upp vår tillvaro ! som jag längtar till julen.. måste nu boka om mina bajs-sterling-biljetter eftersom bolags-helvetet har gått i konkurs. så typiskt.. mamma o pappa o björqvistarna fick boka om sina biljetter på direkten.. så ah.. hoppas nicke hittar några bra biljetter till mig där hemma.. förresten, släkten om ni läser detta, hur ska vi fira jul? jag pratade med mor o far o de visste inte riktigt, ännu i af. haha de sa att det tar vi då vi kommer hem från spanien :P haha de hoppas på att få lite mer sol än vad det har varit denna första veckan här nere i funkan.

sitter just nu upp i mammas o pappas lägenhet i yamasol, ett lägenhets hotell som har pool o grejer.. o nu är den övertäkt med ett tak så att man måste öppna en dörr i taket o sen får man gå ner i poolen.. som dessutom är uppvärmd, hoho.. göttigt värre !!

nä nu står mamma o gör lunch, ska plugga lite innan käket.. o kolla lite på mamma mia tänkte jag.. hihi, kanske borde ta en sväng till baksins i mina nyinkööpta rosa stövlar, ja menar, det regnar ju trotts allt :D

ha de jättebra o sköt om er riktigt ordentligt !

PUSS

L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0