mattestuga à la Linn

hej på er allihopa, jag vet att ni desperat har försökt o hitta en fin uppdatering av helgens bravader.. o ah, inte för att det har hänt överdrivet mycket men anyways..
ni vet ju lite om fredagen dr. phil osv. men lördagen den va helt ok chill o jag o amanda satt o fyllekäka framför datorn o prata med seb sent mitt i natten :) hoho så trevligt.

lördagen, hmm..tja.. alla var hemma o mådde dåligt från gårdagen, dock inte jag - nykterist javisst ! haha, nämen ah, så alla var väldigt sega, men jeanette, isabelle och nicole o jag bestämde att det var teterian som gällde för en förklaring av gårdagens hrm.. minnesluckor.. o denna dagen så åkte pontus, den omtalade ume-bon ner till spain för att känna på the good life. så han följde med till teterian o där stannade vi ett tag o drack te o batidos i massor tills vi taggade til rejält och bestämde oss för att det var sangria baren som gällde nu när sista kvällen på hippo var över. (ah, jag glömde nog säga det, anledningen till att alla blev så runda om partyfötterna var nog för att det var sista kvällen på hippo i fredags och det mesta kostade 1 euro) anyways, så nu var det liksom dags att hitta en ny "svensk-bar" dvs. en ny bar där alla svennar kommer att hänga tills hippo öppnar igen.. det är faktiskt lite sorgligt att hippo har stängt på sätt o vis.. nu vet man ju inte alls var alla svenskar håller hus.. illa..
iaf så gick vi till sangria baren o hoppades på en lika bra start på kvällen som i fredags, men icke sa nicke. jag tror inte pontus, vår nykomling tyckte det var så överdrivet najs där om jag ska säga det själv, för det tyckte inte ens jag. det var faktiskt ingen höjdare.
så vi drog vidare till burbujas, champagnebaren men då vi väl var där var det fullt fullt fullt, asså det var helt otroligt så mycket människor det var där. det har det aldrig varit.. så nepp. vi drog vidare till magma där captain sandro dominerade i glasen. min alldeles egna drink, ah o sandros då förstås, det var ju han som introducerade den för mig ! wiiee.
sedan ville folk ha burrito, så det var vägen om där innan det var old town som stog på listan.. isabelle kände verkligen att just old town tilltalade henne så där satt vi sedan o frös.
usch va mycket det blev nu, orkar ens någon läsa hit ner? haha, jaja. sedan träffa vi kaia o jörgen o då va det shake it shake it på dansgolvet. sen hemgång. fick sälle med freddyboy hem, grymt schysst.

vaknar upp, söndag-eftermiddag.. usch.. klockan var halv två. riktigt illa o vakna så sent, vart helt seg. men ah nästan precis då vi vaknat, eller jag vaknat o väckt amanda så kom nicole hem till oss o ville plugga matte. så då gjorde vi det. sikken mattestuga det blev, eller vad säger ni tjejer? haha grymma var vi ju eller hur, synd bara att matte b ska vara så extremt långtråkigt !! amanda vår solstråle pluggade på riktigt ordentligt. vi håller tummarna för dig imorgon på provet amanda !
haha nu sitter amanda borta i sitt rum o väntar på en update av bloggen, hon har nämligen hört att det ryktas om att den ska uppdateras här borta :P haha soon baby, soon.

ska bara skriva första att brandlarmet gick i vårt hus idag. helt galet högt. amanda fick panik o bara sa, shit nu sticker vi haha. självklart var vi de enda personerna som gick ut o stod där som några idioter. det roliga var att charo o kanelbullen hade gått utanför dörren o inte sagt va de skulle till oss. haha men efter ca 15 min gick vi upp igen o där stod dom o lagade mat o sa att det inte alls var farligt utan att det var någon random idiot som hade satt på den med flit. de trodde att någon hade hållit en tändare under brandlarmet och stuckit :P haha jaja, shit happens !

sen har vi även varit på teterian idag, jag, amanda, fredrik o nicole, vi var där för o plugga. men njae det slutade med att vi satt o skrev sånna där historier ni vet då man viker pappret.. haha så sjuka historier det blev va.. sen gjorde vi gubbar, så grymt snygga sådana också, jag kunde fan inte andas där ett tag, den såg så enormt ful ut. haha galet.

Sen måste jag bara fråga, amanda jag vet att det tar lång tid, men this is the last one. är det någon som har noter till the night that christ was born, för jag behöver dom så badly ! snälla, skicka dom till mig eller något, behöver, behöver, behöver dom.

imorgon åker seb till new york, så sjukt najs, have fun. saknar honom. inte långt kvar till vi ses <3

Nä, nu blir det en sista titt i matteboken innan det är sussa för min del.

Natti natti gott folk

PUSS

L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0