homecoming o mamma bakom ratten

heej på er alla, så glad jag är nu, ni ska bara veta ! så sjukt underbart att höra sebs röst igen ! som jag saknar honom..
jag vet att de är många som är djupt irriterade o ledsna över sterlings konkurs, till o med jag.. men då jag pratade med seb idag så vart jag helt plötsligt väldigt lycklig över att sterling gick i konkurs. tack vare detta så har jag behövt boka om mina biljetter o min hemresa kommer nu ske den 20 december, en lördag.. o för er som följer min blogg vet att seb åker till england den 21, vilket va de datumet jag skulle anlända till gbg innan sterling-konkursen! anyways så hinner jag träffa seb en dag innan han åker till släkten :) wiiee, som jag längtar !

ååh, jag är så lycklig. jag älskar dig seb.

imorgon blir det homecoming.. så knepigt allt ska vara nu förtiden, malaga-madrid, madrid-cph, cph-lund o slutligen lund-gbg. haha, sjukt?! men detta var inte ens de värsta.. jag fattar inte sj's tänk.. va fasen ska man checka in på internet då de säger att om man gör en incheckning där så går resan ej att ombokas eller avbokas.. om man valt att biljetten ska kunna ombokas o avbokas är ju de ganska idiotiskt.. vad tänker sj med? jaja, if i got trubs im just gonna relax, take it easy.. and just enyoj the trip.

är typ frisk nu för er som ville veta.. jag fick en kommentar häromdagen om att mina blogginlägg var lite korta..eller? haha nä det stod; "du borde skriva längre".. undra vem som skrev den kommentaren, jag menar jag har ju aldrig hört att jag skriver alldeles för långt...frågan är ju vad ni vill, långa eller korta inlägg? jag antar att ingen kommer ge mig respons på detta nu bara för att jag skrev detta som utfyllnad till ett försök till ett längre inlägg..

dagens hemska händelse idag var faktiskt att mamma satte sig bakom ratten o körde !! hon körde seriöst i spaniens galna trafik.. hon är galen.. haha.. min mamma! bakom ratten! shit asså...! nämen de gick faktiskt förvånadsvärt bra :) heja mamma !

gjorde provet idag, matte c. jag hoppas det gick bra.. jag tror det gick bra .. hoppas de gick bra :)


jag saknar seb.

sköt om er filurer, nu ska jag nanna kudden för jag ska gå upp halv 5 imonbitti o kila till flygplatsen :D som jag längtar nuuu !! RESFEBER !!

PUSS

L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0