misslyckad tacoskväll o korkade spanjorer

först o främst vill jag gratulera kalmar ff och alla dess fans som idag tog sm-guld.. jaja vilken merit.. blåvitt har redan flera sm-guld titlar ! hoho. congrats kalmar.

idag skulle mor o far o jag käka tacos.. o hur gick de med den idén? jo, min kära far tror fortfarande att butikerna är öppna på söndagar här nere i spain, men icke sa nicke ! allt är totalstängt om vi pratar butiker, så ah.. våra tacos-drömmar gick i kras :( jag som så desperat har längtat efter tacos !! skit också !!

o igår, vilken mysig kväll det var igår ändå.. eller ah.. måttligt.. till en början var det mysigt iaf.. satt på hippo alla var sjukt otaggade o då kände jag att det var dags att börja dricka te.. mhh mumma! te med citron o honung.. så stört gott. o så spelade vi kort hela kvällen typ.. o gjorde massa korttrick som inte vart så superlyckade :)
kvällen blev sedan helt galen. gustav blev sur igen på mig o ifs så blev jag jävligt irriterad på honom.. direkt efter det blev vi förföljda av massa spanjorer.. (det står mer om det i inlägget "det händer inte mig") sedan fick jag höra idag att en vän till mig också blev rånad igår.. så sjukt.. varför liksom? varför?? orka massa idioter till spanjorer som inte har något bättre för sig en lördagskväll..

jaja, inte mycket o göra åt nu. men men. tur att man ska hem snart till kylan o lite mer säkerhet, kanske..? ahhh, ska bli så sjuukt kul o träffa alla random hemma i gbg , som jag längtar !! wiieehoo !!

Götet, here i come !

seb <3

PUSS

L

Kommentarer
Postat av: Anonym

du borde skriva mer!

2008-11-10 @ 21:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0