tacos o matte-ångest !

ojojoj, hur ska detta gå.. matte c prov imorgon o är totalt lost.. asså jag förstår inte.. så fort jag sitter med matte-danne så klarar jag det hyfsat bra och då jag sitter på lektionen så förstår jag också helt ok.. det är lite mer än godkänt iaf.. men nu när jag sitter själv här med min grafräknare så är jag totalt borta. nä okej inte riktigt. men jag har inte koll på allt lika bra som jag har då jag har någon som sitter bredvid mig. det är sjukt?! äsch, va fan. får jag ett lågt betyg så får jag väl visa att jag kan höja mitt betyg någon annan gång, typ lite senare i kursen.. jaja. positivt tänkande ger en god framtid..eller?

ooh, käkade tacos ikväll, så gott det var.. fick ett litet ljudklipp av amanda där hon berättade att hon skulle få käka pizza idag.. o nej, den pizzan är inte god.. tro det eller ej, men asså det är nog bland det vidrigaste jag har ätit någonsin sedan jag åkte ner hit till spain. nä, men tacos slår definitivt färdiglagade pizzan hemma hos charo !!

som sagt så är det matte prov imon.. sen ska jag hem till charo o packa o berätta att jag ska åka till sverige i några dagar ! sen tillbaka till mor o far sen bär det av tidigt på morgon på onsdag.. shit.. planet går från malaga 07.30 mellan landar i madrid och är framme i cph vid 14.30 någon gång.. sedan blir det tåååg, wohooo..! så är framme i göteborg vid 20.00 tiden ungefär o ni som har tur kanske kan träffa mig. just give em a call or something.
men iaf, jag har sett på väderrapporten från svt europa och det verkar inte vara supergött väder hemma i götet... tyvärr.. så snälla, tell me what to wear and bring innan jag ger mig av från spaniens varma kust.. !

nä nu kallar matte boken på mig.

ha de bra o sköt om dig,

PUSS

L

Kommentarer
Postat av: lotta

den står i svenskboken haha. läste den på lektionen och fastnade direkt :) trevlig resa förresten!

2008-11-11 @ 21:14:55
URL: http://lottaajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0