p3 star

p3 star har blivit min nya underhållning.. haha dock inte då basshunters "nya" låt dunknar i högtalarna.. haha det är verkligen så snott från daddy dj o sen kommer det dära typiska "are you ready".. oj vad jag inte klarar av det dära, haha orka. annars är p3 star en väldigt bra o avkopplande radiokanal.
o eftersom jag nu är inne i det här med webradio o grejer så satt jag o lyssna på träningsmatchen holland - sverige som idag spelades i amsterdam, hoho. det gick skitdåligt för sverige. dock var det bra att vår kung-källström fixade vårt enda mål. haha vi förlorade stenhårt med 3-1, ifs bortaplan. men whatever, vi skulle ha vunnit som vilken annan match som helst. jaja.. spanien spelar idag mot chile, men jag orkar inte följa den matchen, jag hoppas däremot att spain tar det ikväll, de har hemmaplan och borde vinna mot chile, enligt min åsikt.

haha, amanda kom hem nyss o fick en "utskällning" av charo om middag.. haha vi åt middag för snart tre timmar sedan, hoho lite sen där ;P haha nä.. hon blev lite besviken för att jag fick äta den goda grytan och att hon fick äta resterna från gårdagen - ris med tomatsås och ägg, haha, god kombination där !

ja, denna dagen har varit helt vanlig egentligen, bortsett från att jag inte pluggat lika mycket som jag borde ha gjort. ifs så gjorde jag alla läxor i skolan, iaf de som jag har tills imon.. måste däremot packa min väska.. idrott imorgon, orkar inte gör det imorgonbitti då måste jag gå upp så himla tidigt.. bäst o göra det nu. idag har jag dessutom sovit i 1.5 timmar, helt otippat. haha jag bara somna då jag såg på family guy, haha  vilket man egentligen inte får göra. strängt förbjudet att sluta ögonen då family guy visas ! anyways så var det väldigt skönt o sova, men jag känner mig totaltrött nu ändå. ska snart sussa o se om min variant av high school musical 3 funkar bra eller om det är en sådan som hamnar i papperskorgen direkt... we'll see..

ah o denna veckan har jag nu gjort två prov o failat totalt på båda, det är supersorgligt ! aja, nu har man väl ändå lärt sig något på detta.. att plugga lönar sig. haha usch. det är illa.. jag trodde jag hade lärt mig det från det förra provet, o&l provet jag gjorde i tisdags. men icke.. haha gjorde ett så dåligt prov idag med. det är illa.. måste satsa nästa vecka.. vilket kommer bli sjukt jobbigt.. jag har inget liv för jag har 3 prov nästa vecka och en inlämning, det är sjukt. haha om ni inte ser mig nästa vecka så vet ni varför..nörden sitter hemma o pluggar skiten ur sig ! like always. hoho.

nä, nu ska jag kila o borsta gaddarna o sätta på fläkten o gosa ner mig i sängen o somna gottgottgott..

PUSS

L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0