nutta kudde ?!

okej nu har det varit seriöst pluggande hela dagen från kl 13.15, det är helt sinnessjukt. okej, jag har faktiskt tagit powernaps på 2x20 min, men det måste man få.. jag har suttit med min vetenskapliga text om hälsa, livsstil och livsmiljö hela dagen, o då menar jag verkligen hela dagen.

hann inte träna idag heller. asså ah, det skiter sig det här med träning o allt som har med motion att göra. en sak är säker o det är att jag inte lever hälsosamt. men vem fan gör det nu för tiden? seriöst. säg en människa som inte lever ohälsosamt, man får ju cancer av allt nu för tiden och man miljön är alltid ett problem o hit och dit, vad det nu är. man blir trött på allt bara.

imorgon är det prov.. igen.. jag orkar snart inte mer, har inte sovit ordentligt på hur länge som helst. måste se till att göra det.. jaja, imorgon; svenska b, prov på någon av bellmans epistlar, analysfrågor, yes ! eller ne.. kanske inte. totalt fail. jaja. men vi får väl se, annars får jag väl gå på magkänsla och om det blir ett dåligt betyg så blir det omprovsdagen i januari, weey ! längtar redan nu..not.

fredrik ville så desperat vara med på min blogg så han försökte komma med historiska saker om något som jag inte ens orkade läsa.. förlåt fredrik, men jag är fan astrött nu. iaf, tillslut kom han upp med förslaget om att skriva om hur snäll han var, men icke sa ja.. då bad han mig att iaf skriva "hej" till er alla, från fredrik.
men det är inte bara av den anledningen som du idag fredrik får vara med som hedersgäst på min blogg. haha du har nog använt det fulaste ordet någonsin vad det gäller ordet S O V A. haha alla har ju hört, nanna kudde, för det säger ju alla barn som inte kan prata, lite så där lagom gulligt.. sussa, är ett sånt där ord som en vuxen säger för att försöka verka lite putti nuttig o gullig och så där, ja ni vet.. men va fan fredrik, nutta kudden, det var fan nog det värsta jag hört, det roligaste också för den delen ! det är ju inte överhuvudtaget ett gulligt fint ord. det är ju bara.. tråkigt, haha o nu när man tänker efter så är det nog den snuskigaste -gulligull varianten av dom alla. vad har vi lärt oss av det här då fredrik? ITS NOT OKEY TO SAY NUTTA KUDDE !

usch jag är tråkig. jag är trött. men jag ska inte nutta kudde. jag ska nanna kudden o sussa sött.

PUSS

L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0