last kinderägg goes to linn

sitter o försöker föra en vettig konversation med emelie min andra halva.. men det går inte så jättebra.. vi får knappt ihop hela meningar.. dessutom så klarar vi knappt av att ringa varandra över skype så det får bli det dära lilla chattfönstret som piper hela tiden.. vi är inte normala.. fast. emelie är nog mest onormal av oss två.. hon har fått nageltrång i stortån ! HAHAHAH, emelie du förgyller min dag :D

vaknade upp imorse i en jättestor bäddsoffa som var mjuk som attans och två kuddar i vanlig storlek plus ett megabamsejätte-duntäcke ! o inte nog med det så är soffan faktiskt en sådan soffa som jag har hemma i mitt vardagsrum. hoho, nu fattas bara kanelbulledoften och en mysig film o någon att se den med :)

nu kikar solen fram, den är så varmt välkommen hit till vår balkong på femtevåning här precis över poolen. dock behövs ingen sol för att den ska bli varm, den är ju redan uppvärmd. gottigt värre. funderar faktiskt på o gå o ta en simtur där ikväll eller imorgonbitt.. så där morgondoppet ni vet.

mmh, just det. en sak som är märklig är att vissa saker som man äter utomlands är bara goda utomlands o inte hemma i sverige.. till exempel kinder ägg o nutella.. visst man kanske äter det hemma också men det är inte alls samma smak ! har jag rätt eller har jag rätt? :O det är galet så mycket kinderägg jag har ätit.. o jag hoppas alla vet att grejen med kínderägg är ju självklart överaskningen i det gula lilla ägget inuti ägget som man får bygga ihop själv o klistra på sånna där fina klistermärken som ändå är alldeles för pyttiga för att man ska kunna klistra på dom rakt ! haha oj va jag tycker om det där.. man ska vara barn så länge man kan, det har jag hört från någon vettig person !

vill tillägna en liten rad åt zache här också som för någon vecka sedan eller så opererade bort mandlarna och fortfarande är "sjukskriven" i en vecka till framöver. dessutom jämrade han sig för det kalla vädret som sverige här. framför allt de minus åtta grader de hade i natt.. o snön som fallit i småland ! haha sikken tur att man här kan gå ut o sola sig på balkongen ! höhö.

nepp, time to step out into the sun.

skriver säkert mer då jag har tankar som behöver delas med er. oho, lite rim? haha

PUSS

L

ps. em kollar resor hit ner nu, hur stor tror ni chansen är att hon hittar en grymt bra billig resa o att hon kilar ner hit till spain för o träffa moi? ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0