kan man leva på gamla resultat?

usch, snälla.. nu e de fan hej kom o hjälp mig big times ! sitter i klistret nu, jag vet att jag sitter vid datorn men asså ibland behöver man faktiskt pauser ! det är otroligt så mycket det är. imorgon har jag massa svenska o göra som alla andra som har ann som lärare.. dessutom har jag engelska wordwork som pierre påminner oss om att göra varje vecka.. o inte nog med det. jag har ett himla onödigt organisation och ledarskaps prov imorgon efter lunch. varför var jag så korkad o sa att jag ville ha det då? jag förstår inte allt. det är verkligen hemskt.. frågan är om jag kan leva med att jag inte kan allt på o&l o nöja mig med att jag fick 14/16 på mitt första matte c prov? hmm.. njae det kanske inte funkar? har ju trotts allt mitt sista fek a prov på onsdag också.. frågan är om det är magkänslan som får styra o ställa då? hoho
asså fan, nä, ska återgå till mina svenskaböcker och o&l papprerna... de är ju faktiskt lite lärorika..
ska först bara skriva massa onödigheter som amanda har haft för sig och sånt shit. haha

tränade idag med åsa i laget här i funkan, eller ah, i mijas.. vet dock inte va dom heter, men de va okej att jag fortsatte där iaf. så vi får väl se om det blir några papper-påskrivningar här eller inte. annars är det ju bara gött. tar bara 15 min o gå dit.. kan inte vägen dit ännu, men jag lär väl mig.. haha, illa..
efter träningen, det var då amanda yttrade sig, hoho hon är så finurlig den tjejen ! haha hon ställde sig så där lite lutad mot diskbänken o klagade över att hon hade blivit "lite tjock" haha, jag trodde jag skulle skratta ihjäl mig, speciellt då hon sa: "det är fan så illa att jag ha önskat mig en våg i julklapp" hahaha, jag trodde jag skulle trilla av stolen. amanda trilla iaf ner på alla fyra på golvet o kunde inte hålla sig för skratt.. det roliga är att hon är det smalaste jag sett i hela mitt liv o om det är någon som behöver en våg är det nog kanelbullen !!

efter detta tog jag ett långt långt bad o läste i min organisation o ledarskaps bok. haha fan. den följer med över allt nu.. till o me till sängen.. då är det illa alltsåå.. ungefär som amandas viktproblem. nej usch nu är jag bara trött o virrar omkring med massa plugg o skit i huvudet ! orkar inte mer. snälla, seriöst, give me some help over her. "im so bored i could die" - nästan som att man skulle kunna använda den.. im so borde i could die är nog bland de bästa citaten som sagts i alla tider, haha ah, eller iaf i sex and the city, the best ever.

sköt om er nu o va riktigt snälla, det är inte långt kvar till jul !

PUSS

L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0