i will try to fix you

fredrik är ännu en gång med i min blogg. detta är otroligt, killen gör något som är totalförbjudet.. han öppnar den första luckan i chokladkalendern EN DAG INNAN DET ENS ÄR DECEMBER ! riktigt arg på dig nu fredrik.. akta dig..

imorgon börjar julkalendern.. frågan är om man ska gå upp kl 06.50 för att vakna till den o se om den är något att ha eller inte.. så kan jag ta duschen först innan amanda stormar in o blöter ner hela badrumsgolvet o snor allt varmvatten :) eller om man ska sova länge imorgon o chilla på det?

jag har kommit på mig själv att jag börjar ta efter sofias ord, grymmers, vilket är ett mycket bra ord. grymmers, alla tiders. tror nog att det är för jag saknar henne så  mkt.. lika så emelie, min andra halva, det är otroligt.. o nu är det mindre än 3 veckor tills jag vaknar upp i min säng, min alldeles egna säng. längtar.

gick igenom mina musikmappar återigen o hitta massa schyssta gamla goingar, shit vilken nostalgi.. asså inte för att de va länge sen men jag trodde fan den låten försvann från min dator då jag bytte.. coldplay - fix you, den är så extremt mega super duper bra. jag får rysningar bara jag hör den. asså jag glömmer aldrig den gången under jul då jag satt i mitt fönster o det snöade, de kom små små snöflingor nersinglande från himlen.. så mysigt.. can you imagine? det är nog en av de bästa låtarna som gjorts. jag älskar den låten, den slår nog allt o alla.

... tears stream down your face, when you loose something you can not replace... and i will try to fix you...


alla tiders, men nu får det vara nog med minnen o bloggande. fredrik vill hinna läsa min blogg innan han går o nuttar kudden. så, bye !

saknar. längtar. älskar. starka ord som betyder.

PUSS

L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0