i miss you guys

nu har pappa klistrat sig framför tvn.. motorsport på tv o då kan ingen störa. nörd. haha sitter o pratar med agnes som sitter borta i toulon frankrike o gottar sig med grodlår och sniglar hoho. nämen, sjutton vad jag saknar den bruttan alltså.. sjukt att så många av mina vänner är så långt borta och utspridda över hela världen.. linnea o miks o seb är i staterna, obbe är i tyskland nyss hemkommen från viltfestande i italien, schläggan sitter på malta och har det göttigt o leker bingo-berra haha, nissepisse o några vänner till han luffar runt i staterna o västindien o grejer, tufft värre. agnes sitter o glassar sig på rivieran o pratar french.. men ännu coolare är nog richi rickard som sitter på ett internat i kenya o bloggar från http://snatchinkenya.blogspot.com/ ! men till jul då blir det hemresa.. dock vet jag att inga av dessa ska hem då.. only seb.. vilket känns bra :) så underbart att få träffa honom igen...
men obbe, jag tycker det är tråkigt att du inte kommer hem på jul o nyår och firar med oss.. o schläggan, blir det bara nyårsfesten eller blir det julfest aswell??

i miss you guys, all of you..
tänk om vi alla hade kunnat vara hemma nu o haft världens bästa reunion där alla var med och bara varit.. bara träffa alla igen. ni anar inte hur mycket jag saknar er.

så, tja.. detta blev inlägget om mina utspridda vänner som jag så innerligt saknar. hoho.. o emelie.. BOKA DIN FUCKING RESA NU ! o dra med ludwig o dom hoho..

nu måste jag snart kila o göra mig iordning för ett restaurangbesök med mor o far. men innan dess så blir det nog lite mer svensk-tv tror jag. det är så skönt att inte se dubbade filmer o grejer. måste njuta av det svenska språket :)

sköt om er!

seb <3

PUSS

L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0