helg i Göteborg

fredagen var helt underbar samtidigt som den var helgrym !
det började med att jag åkte till donner o hälsa på allt o alla där. hoho svante är nog den coolaste lärare o mentor som finns !! som jag saknat er alla, fredrik, emelie, anna, hanna, sara, molly, sofia, o alla andra hela donner !! de e så sjukt najs.

så najs var det när jag kom till donner.. jag käkade lunch där o det var köttbullar o potatis, svenska köttbullar o lingonsylt o brunsås, mmm, mumma !!

sen följde jag med emelie på hennes gospel-kör-sång, hoho så fint det var. sen följde jag med fredrik en sväng o skrev ett mejl sen kilade jag o emelie in till stan o köpte present åt födelsedagsbarnet sofia svärd. dock var den inte lika uppskattad på plats av folket runt omkring.. men ah, sofia klämde fram ett litet leende och ett skratt medan jag o emelie höll på o trilla av stolen av skratt o självklart så trodde ju folket att det var det enda vi haded köpt.. sicka torrbollar :P hhaha
tråkigt var det att sofia wijkmark inte kunde följa med till svärd på middag...o de va lite tråkigt att alla gick såpass tidigt.. ifs så gick inte jag o emelie så himla sent heller. vi åkte in till stan o där träffade vi fredrik, zache o carl-johan tror jag han hette.. sen kom sandra till sense där vi satt o drack te o öl. sen så skulle fredrik kila hem så då gick vi o träffa clara o nicco vid kungsport som hade åkt in till stan för o träffa oss o fika..  så vi gick upp till avenyn till tintin. typiskt så hamnde vi bredvid ett gäng med killar som förde fruktansvärt liv.. så extremt jobbiga killar. en av dom hade roat sig med att sätta ihop massa sugrör till ett enda långt sådant o så satte han sitt cola-glas två cm från mig o började sörpla ur det med sitt meterlånga sugrör. shit jag trodde jag skulle flippa totalt. hjälp. dom hade jobbat sig så himla mycket.. tur att det satt två stockholmare ett bord bort som fick oss att skratta.. haha de beställde varsin pannbiffmacka med ägg på, o de ville ta med dom. haha o då säger de i kassan att de  får dricka till o då sätter de sig o väntar på maten o så får de två glas, riktiga glas med coca-cola i, haha vad tänkte servitrisen med? de ville ju ta med sig sin mat o få med sig en dricka, inte sitta där o käka.. de är ju de som är hela grejen med take-away ?!

då vi sedan skulle gå därifrån så hade de kommit två par o satt sig vid bordet precis vid dörren. de stannde emelie precis vid dörren o påpekade att dt var äckligt att hon tog upp nagellfilen vid bordet o lalala, haha sjuka människor. jovisst kan jag förstå dom att det kanske inte är det fräschaste att fila en nagel på ett café men jag menar hon satt ju faktiskt inte o filade över bordet eller i någons mat som de iprincip påpekade. idiotos ! hoho

sen åkte vi hemåt, o väl hemma stötte vi på en tankad pia :) så söt hon var :) haha pia du
är snygg du är bäst du är den som rockar mest, hahah sikken pangbrud :D

ne nu ska jag ägna lite mer tid med min mor o far eftersom det är deras sista kväll här i funkan.. imon ska de ta sig hem via cph.. hoppas de går bättre för dom än va de gick för mig :)

natti på er allihopa, saknar er massor fortfarande.
jag älskar dig seb., du är min min min <3

PUSS

L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0