heja skype

jag failade så totalt idag på mitt organisation o ledarskaps prov idag. det sög verkligen. fy fan. hade jag bara lagt ner någa timmar till o börjat en dag tidigare med pluggandet hade jag kanske klarat det. okej det blir väl ett g ialla fall. men det är inte tillräckligt nog..
som tur fick man en bra start på morgonen som har hållit i sig hela dagen :) wohoo, heja skype !min älskade älsklings seb ringde på skype imorse, rättare sagt precis innan min väckarklocka ringde klockan 8. vi satt o prata en timme om bara massa massa massa.. som jag saknar honom, skönt o höra hans röst igen. han berätta att han ska till NY nästa vecka, så mattsson, se till o träffa honom då :) sen bär det snart hem för seb.. redan den 12 dec sen är det min tur den 20 då kommer seb o hämtar mig :) haha fast jag sa att jag ville att johan skulle köra om han hade körkort, så johan ! nu är det time för skärpning, dags o ligga i om du ska ha kört upp till jul ! jag räknar med dig !
iaf.. man kunde inte haft en bättre start på morgonen än att ens älskling ringer o väcker.. o på vår dag dessutom :) hoho
jag är så glad, jag är så glad, jag är så glad ! sa jag att jag var glad? haha jag är nog en av de lyckligaste på jorden, jag älskar dig seb <3

nä, måste återgå till studierna, eftersom provet idag gick käpp rätt åt helvete så måste jag fan plugga skiten ur mig idag o skita i träningen för att fixa ett himla mvg på toulfs fek a prov..de sista kapitlen, marginaler o pålägg tror jag det handlar om. haha jaja, whatever, nevermind, det fixar sig alltid ! jag menar jag är ju trotts allt glad idag, så det gör inget, jag kan nog leva på att seb ringde o väckte mig imorgon också. vi får hoppas att glädjen håller i sig.

sköt om er o plugga ordentligt läsare, det lönar sig i slutänden !

PUSS

L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0