första advent o storstädning

jahapp. idag är det första advent. kan det bli en bättre första advent än att sitta på balkongen med solsken och blå himmel? så himlans gött så ni anar inte !
istället för o ha julpynt en dag som denna så har det blivit storstädning av garderoben och alla lådor o sånt, sopa o svabba golvet tar jag senare ikväll precis innan jag ska sova så jag kan vakna upp till ett nystädat rum. då kanske det äntligen blir en god måndagsmorgon, who knows?

har pluggat engelska hela dan idag. är ganska trött på det nu. ska nog övergå till o läsa min engelska bok eller börja ordentligt med spanskan så jag blir klar med det till provet på torsdag. jobbigt värre. jag ser inte fram mot denna veckan heller om man säger så. dock är jag stolt över att jag klarade av förra veckan med tanke på hur mycket jag hade då egentligen. dock kommer det inte bli kul denna veckan heller som sagt. det kommer nog rent av sagt gå åt helvete. måset iaf försöka sova mer timmar. jag har ju inlett helgen med många timmars sömn iaf plus mycket pluggande så det ser lovande ut ska jag säga.

imorgon tänkte jag att jag ska köpa lussebullar och pepparkakor, jag är för lat för att baka egna, bara för att fira att det är den 1 december imorgon o att det var första advent idag.. så typiskt att man inte köpte det igår o firade idag. allt är ju stängt idag .. illa.. så ah, va säger ni, lite halv firande imorgon kanske ? eller ska jag ta det till andra advent?

äsch, nu har jag inte tid o skriva mer måste plugga nu. det är så sjukt tråkigt i know, men ändå. i need to.

PUSS

L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0