emelie min andra halva

just for you information så satt jag o prata med emelie på skype alldeles nyss.. tyvärr blev hon så extremt bajsnödig o beklagade sig o sprang iväg på toa.. så sjukt tråkig människa. höhö. hon är ju knepig den människan, trotts det så är hon min andra halva, kanske min bättre halva i vissa avseenden. kanske iaf nu då jag är här nere i spain o slösar bort mitt liv på matte c o festligheter, vilket liv?!

nä men , förövrigt kan jag ju berätta att det blir hemgång för lilla linn onsdagen den 12 november till lördag den 15 november. alltså på onsdag anländer linn till nils ericsson terminalen 19.45 om allt går som planerat. om ni så skulle vilja träffa henne under den korta tid hon är i kustens vackra stad så ring till emelie o hänka på henne eller så ringer ni till linn själv på 622 44 73 77. hon kommer att befinna sig i centrala göteborg fram till senare på onsdagskvällen. hon kommer släpa runt på en stor röd väska o se allmänt turistisk ut och klä sig i extremt tjocka o varma kläder, hon har nämligen hört att temperaturerna i sverige inte stämmer överrens med spaniens värmebölja !

Ses på onsdag !

PUSS

L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0