em, min andra halva

fan.. jag trodde jag skulle sova vid det här laget.. o jag är inte ens klar med alla läxor.. det är käpp rätt åt helvete med skolan just nu.. okej kanske inte, det kanske var lite o ta i. men aja.. det är lite jobbigt mkt i skolan just nu. anyways.. jag sa vid middagen att jag skulle sova vid halv 10, o va fan är klockan nu, jo den är 11 om inte mer, de e sinnessjukt ! usch.

men insåg att jag faktiskt måste blogga nu. haha amanda kom just hem efter ett besök längst ut på piren. haha jag kikade ut från mitt rum o vände mig bort mot amandas. haha hon flinade o jag frågade va det var, men hon sa att det vara nada. haha, sen kollade jag lite noggrannare, haha då var mina mjukisbyxor som hon hade lånat, genomblöta. haha o enligt amanda så var det fyra meter höga vågor.. tja.. den saken kanske kan diskuteras :P haha

en sak som är riktigt hemsk. det är att jag fäller sjukt mycket hår.. det är som om jag vore en hund som byter till vinterpäls.. okej, helt sjukt dålig liknelse.. men ah iaf ni fattar vad jag menar.. lotta säger att det har o göra med att de kan vara slitet o amanda säger att det handar om stress o att det slits mer när man är i spain.. hmm. det är rätt illa.. men jag bestämde mig idag för att eftersom att det är 4 veckor kvar tills man kommer hem till kalla sverige så bokar jag en tid hemma hos min stammis-frisör.. greatness ! man vet ju aldrig hur man kommer se ut om man går till en spanskfrisör..

tränade idag förresten.. haha lite otippat kanske.. ne, inte egentligen. har ju fotbollsträning nu på torsdagar här i funkan, eller ah, i mijas med åsa. haha men idag var det ingen träning, det var tydligen match. o dessutom var det ingen idrott idag för rickard var sjuk. så ah, fick lite ångest där eftersom jag inte var på träningen i tisdags pga. prov prov prov.. jaja, så jag var ute o sprang i 30 min o virra bort mig totalt, haha det var rätt kul samtidigt som det var riktigt hemskt.. jag visste inte ett dugg var jag var. sen hittade jag.. haha shit.. sen så cyklade jag på träningscykeln som min värdmamma har köpt på hipercor, o ni som har varit i spanien eller bott här vet att det inte är en affär där man kanske i första hand går in o köper en träningscykel :P haha

emelie är min min min, så du skulle bara våga ta henne i från mig. hon är min andra halva och kommer alltid att förbli det. så, akta dig bosson. emelie är M I N !

idag är det bara en månad kvar tills det bär av hem till göteborg.. saknar det.. fick höra att det snöade idag, hoho.. sikken grej, snö i gbg för första gången på sjuukt länge :) jag vill hem hem hem. saknar.

nepp nu är det dags för mer plugg o typ somna fort som fan efter det. hela min kropp är helt utmattad efter denna träningsdag.. fast jag tror att amanda är lite segare än mig. jag slår vad om att det är jag som kommer gå upp imorgon o väcka amanda o fråga om hon inte ska till skolan idag o jag lovar att jag kommer få ett ansträngt svar, rätt in i kudden, som "jag orkar inte"... jadu, vi får väl se.

Natti,

PUSS

s, quiero estar contigo <3

L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0