dr. phil har yttrat sig ännu en gång

oj, nu kan jag somna gott efter mycket dr. phil snack och gratis drinkar på hippo.. o sist men inte minst.. ett långtlångt samtal med min, bara min seb. som jag saknar honom.. så underbart o höra hans röst.. det känns som om han är så nära fastän han sitter på andra sidan jorden.. typ..

jag vill bara säga ännu en gång att jag älskar honom o att det snart är hemgång o att jag då äntligen efter flera månader kommer att få träffa honom.. som jag längtar. idag, lördag, är det exakt fyra veckor kvar tills jag är hemma i göteborg o får träffa todos !

jag har faktiskt lite hemlängtan.. kanske inte överdrivet officielt men, ah något åt det hållet, jag vet inte.. usch nu blev det krångligt..
nepp, time to sleep, i got some work to do tomorrow.. usch. orkar inte mer prov. det suger.

natti på er alla,

sköt om er,

PUSS

L


Kommentarer
Postat av: Anonym

är det din kommun som betalar skolan och din värdfamilj eller gör du det själv?

2008-11-23 @ 19:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0