dansbandskampen

nu sitter vi här bänkade i ikeasoffan o kollar på svensktv som visar dansbandskampen ! haha har kollat på eva o adam också plus bolibompa grejer, det är faktiskt så att man saknar det trotts att man inte riktigt förhåller sig till barnprogrammernas tider.. men sjukt va bra highlights gjorde aldrig ska ju sluta älska dig.. det är otroligt !

idag flyttade mor o far till yamasol, typ mitt i funkan, 5e våningen och precis över poolen som nu är övertäkt.. jo min far vill att jag ska skriva att han har hjälpt mig o uppdatera och rensa datorn på skit. med andra ord så ville han få fram att jag är korkad som inte uppdaterar min dator ordentligt.

såg nyss på bilder från halloween fredagen här i funkan och från emelies o sofias middag. sikka bilder asså. dock blev inte mor lika glad då hon fick se bilderna på mig.. jaja. this is life and its worth livin'..

det är väl dags att göra sig lite najs för kvällen snart.. måste bara se klart på dansbandskampen, det blir nog första o sista gången som jag ser detta program.

hahahha pappa är konstig.. pappa lyfter på ett klädesplagg som kallas bh o frågar va sjutton den gör där o säger sedan att det är som om han skulle lägga sina kalsonger på soffan, hahah !! ja vi vet, vi är konstiga. men man kan fan inte jämt vara normal, de e ju inte ens kul då !

hoppas ni kan roa er lika lätt som jag kan för det är himla kul .

Sköt om er,

seb <3 som jag älskar dig. längtar tills jul .

PUSS

L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0