back to funkan

nu sitter man här i funkan igen, internet funkar precis som det ska o datorn är snabbare än någonsin, thx dad for fixing it :)

haha, jaja, varmt kan man ju knappast påstå att det är.. eller ah de e ju varmare än sverige iaf, vilket är skönt.. satt faktiskt o sola på balkongen idag på yamasol, riktigt skönt om jag ska vara ärlig. lite tråkigt dock att mor o far åkte hem imorse, kändes liksom tomt utan dom.. jaja, de e ju trotts allt bara 38 dagar eller något sånt kvar tills man är tillbaka i kalla sverige igen :) det är nedräkning som gäller nu hörrni !

att besöka sverige denna veckan har varit helt otroligt skönt faktiskt, fast enastående galet också, speciellt lördagen - min hemresa.. tja. ni som läser min blogg vet ju hur illa det kan gå när man heter linn o ska med ett tåg tidigt en lördagmorgon.

annars här i funkan idag har det inte hänt så mkt mer än att jag vid två tiden gick hemåt med alla saker som jag haft hos mamma o pappa o sen gick vi ner till bogarts till natta, nicole o jeanette som satt där o drack kaffe, mumma.. så vi satt där ett tag sen virrade vi bort oss till fredrik o ringde på efter att ha insett att "2 kg-clementiner-för-1 e-butiken" var stängd.. sen bestämde vi oss för att ses ikväll istället vid te-cafét precis nedanför backen. mumma,, så nu är det 20 min kvar tills man får se allas ansikten igen. hoho... galet att helt plötsligt vara tillbaka "hemma" i funkan igen.. knepigt värre.

jaja, orkar man plugga idag? prov på tisdag o onsdag? mindre gött kanske. jaja, måste väl det. har hur mycket som helst o göra till imon o hela veckan egentligen ! jaja nu ropar kanelbullen att det är käk.. skriver nog sen, datanörden är i fullfart nu !

PUSS

L

Kommentarer
Postat av: Anonym

kul att datorn funkar bättre, undrar hur länge...

det känns lite ensamt nu här hemma när du inte längre är med, och fy fan vad kallt det är

2008-11-16 @ 22:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0