ägg i huvudet på old town

ja, precis.. det är precis som det står i rubriken.. tjejerna var ute o firade nicoles födelsedag, grattis nicole 17 år, o så satt vi på old town efter ett restaurangbesök och en sväng om dansgolvet.. ah, o va händer? jo linn fått ett ägg i huvudet, den satte käkbenet på pricken, gör ont som fan. snacka om otur. där sitter man o firar sin vän o dricker lite vin, o någon jävla idiot-spanjor som sätter gasen i botten o slänger ett jävla ägg fan ! asså, detta är inte okej. det är inte heller okej att man ska behöva springa hem bara för spanjorer skriker efter en, vilket vi svennar blir utsatta för, en kväll som denna, aswell ! det är inte klokt !
jag hade iaf kul tills det där jävla ägget kom flygande och träffa mig rätt i huvudet. så, Grattis nicole på 17 års dagen !

snuttan o paulina har flyttat till lägenhet nu, sounds really nice faktiskt. det hade ju varit kul om man hade gjort det, problemet är ju bara nu att man har bott här hälften av tiden snart och det grymma med att bo hos värdfamilj är att någon gör allt åt en. okej inte allt. men mat, tvätt, städning och ah, man lär sig spanska, det är väl det jag kom hit för eller? :P haha
nämen snuttan o paulina lever ju sina egna små liv vilket betyder att ekonomin är.. ja.. kanske inte den bästa :) haha men vadå, en ljushållare eller två, en tvättsvamp hit eller dit o lite käk från skolan det har väl ingen dött av att få/ta :D
welcome to the good life.

har dock lite dåligt samvete för att jag inte pluggat. känner mig som en dålig person nu när jag idag fick reda på att mitt prov i företagsekonomi förra veckan gick åt helvete.. jaja jag klarade g-gränsen, men asså, det kanske inte var mitt mål direkt. tur att det inte bara var jag som sänkte genomsnittspoängen :/ alla ska typ göra om det, hoho, jag får glädja mig åt det.

pontus, the nykomlingen, åkte hem till sverige idag.. efter två dagar bestämde sig killen för att pengarna inte var värda att lägga ut på det här, no offence, men ah, du vet inte vad du går miste om pontus. alla undrar varför du åkte hem. men men. du trivdes väl inte i guess? hoppas det inte var vi som skrämde bort dig, höhö. jaja hoppas du har det bra i vinterlandet sverige nu. we'll be back in a month.

o idag är det faktiskt bara en månad kvar till julafton. eller ah, okej igår var det en månad kvar till julafton. jag längtar redan, ifs så längtar jag efter att få komma hem o bara träffa alla vänner o seb <3 men jag längtar fan hem till min säng. haha jag har aldrig sovit i en så hård säng som nu asså, det är galet.
när ska man börja handla julklappar, ekonomin är ju inte den bästa nu om man säger så. det går utför kan man ju säga. det suger. jag har iaf kommit på bästa julklappen till mig själv :D men det säger jag inte ! det är och kommer förbli en överraskning :)

nä, nu är det sussa som gäller och upp tidigt imorgon o göra svenskan i skolan med lotta, natta o amanda. om vi nu orkar upp så tidigt vill säga. klockan är ju redan ett och vi har haft en chillkväll ute på stan. sjukt najs. så, over and out, update, coming up !

jävla ägg fan.

PUSS

L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0