homecoming

homecoming idaaaag ! wihooo ! men först har jag tvingat amanda att städa. eller ah, vi ska städa. nicole sitter här bredvid mig, hon sov här i natt, ingen av oss kunde riktigt kommunicera eller gå.. det blev taxi hem och vi kom hem ordentligt, jag lovar mamma ! anyways så vill hon att jag ska skriva att hon har uppbrända skosnören. plus att hon nu upptäckte en stor svart fläck på sin gräddvita klänning, mycket stiligt. hon bestämde sig nyss för att hon håller sig inomhus tills hon ska möta jeanette. klokt beslut. haha. nä, men åter till gårdagen och torsdagskvällen.

torsdag: det var många funderingar på om man skulle ut o festa gärnet eller spara sig till fredagen. jag orkade verkligen inte gå ut båda två.. ifs så orkade jag inte gå ut överhuvudtaget. . men det slutade iaf med att jag packade som en galning. o jag fick panik då jag inte fick plats med alla saker.. så ja sprang ner till kinesbutiken o köpte ett handbagage.. tyärr var det förstort för o ha som handbagage.. så icke.. men aja. jag fick panikringa till amanda o fråga om jag fick ta hennes handbagage som jag lånat tidigare. med lite övertalning så fick jag den :) tack mand, du rädda min dag !
nicole var här o hjälpte mig o packa också, tack hörru. vi såg på high school musical också, 2an. jag tror jag aldrig gråtit så mkt som jag gjorde den gången till den filmen. helgalet. gaah. jag saknar saknar saknar alla. kände då och känner nu att jag bara vill åka hem.

fredag: kyrkan hav 9 var det, genrep med sångfågeln, grym sång och perfekt komp. duktigt tjejer. sen var det de vanliga traditionella talen om några rader i bibeln eller va sjutton det nu var. ah, intressant o intressant vet jag inte om det var. men haha de lät himla kul då han prata. pastorn där är nämligen skåning. så han bräkte på rätt bra där ett tag.
efter det så var det sångfågelns tur att sjunga. lite för mkt nervositet o sånt där.. men det tar vi igen nästa termin.
sen vart det lite prat av håkan, vår kära rektor. han är så himla grym !! han sa att istället för o köpa den dära duschkrämen till era pappor i julklapp så ska man ge honom en kram o säga, jag älskar dig. det skulle håkan uppskatta mer än duschkräm :P haha jeanette funderar starkt på o köra på det i år. hennes julklapps pengar tog nämligen slut då hon besökte miramar för en sista shoppingtur.
sen var det någon tjej som jag knappt sett förut i skolan som sjöng, stilla natt på tre olika språk.... tror jag.. haha, hon förstörde låten lite genom att waila alldeles för mkt, hur nu det stavas . hoho, ni vet vad jag menar.
tillbaka i skolan, var det klassvis som gällde. vi hade inga lärare bara massa kakor o juice. sen gick vi vidare in till ettorna och gjorde masa julpyssel, haha det var nog bland det tråkigaste och fulaste jag sett i hela mitt liv :P haha. det va fan värre än dagisbarnens julpyssel :D
efter det var det julsånger med lillemor. haha, shit. så oseriöst. jaja. efter detta var de juldans, den var sjukt oseriös den med, men den va fan så mkt roligare ! HAHA, långdans idrottsplatsen där ute, till lappland, genom biblioteket, bort till dalarna, ut på terrassen, upp till småland och ut på den andra terrassen och sedan ner igen ut på idrottsplanen. det var nog den bästa långdansen jag haft på länge. sedan vart det lite smådanser som sju vackra flickor i en ring och va dom nu heter. sen var det foxtrot till mariah carey - all i want for xmas, men vi, jag o jeanette, min manliga partner, gjorde foxtroten till en riktigt läcker bugg..
vi skulle fått gröt till lunch. men de hade tydligen bränt den.. så illa var det.. usch. så vi fick baugetter med ost o skinka.. riktigt illa. fast det vägde upp att vi fick varm oboy :)

efter skolavslutningen stack vi hem. jag la mig i soffan med täcket och kolla på sex and the city. underbart. drog ner rullgardinen och somnade. hoho. sen kmr mand hem o säger att hon har tappat sin plånbok.. illa. riktigt illa.. iaf. spärra kortet direkt. sprang ner till ett internet café med en skrivare och skrev ut sin flygbiljett återigen, hon hade nämligen den i plånboken... illa !!
jaja. its cool for now.

på kvällen satt vi på balkongen, jag, lotta, mand, natta o magda. sen drog vi ut vid 23 o träffa folk. sista kvällen på tre veckor som man får besöka magma o blanda sina egna drinkaar for free. o sista kvällen på tre veckor som man får dricka äckligt mkt champagnebål. sista gången på tre veckor som man köpte en burrito, kebab pollo. mumma.

kvällen slutade på foreplay, men inte på trottoarkanten, som tur var. den kommer jag iaf inte sakna. haha

slutligen vill jag tillägna några rader till alexander hägg, vår kära vän, som idag ska åka hem till sverige, liksom oss andra. men, killen åker inte tillbaka till spain till nästa termin. riktigt tråkigt faktiskt. en sådan partyprisse, happyface och killen som alltid var där. vi kommer sakna dig något enormt mycket o vi hoppas att du kommer o hälsar på snart igen.
- alex, ring när du är i gbg o ta med dig henke o fredrik :p haha

jaja, nu får det vara nog. jag måste städa o packa. amanda har fått för sig att gå ner till baskin och lämna saker till natta och säga hejdå till fredrik. jag får säga det här på bloggen. mina ben och mitt huvud vill inte riktigt mig väl idag. så jag håller mig inne o städar. hoppas bara mand håller det hon just sa, "jag är här kl 13" hmm.. hon ska städa badrummet den lilla nedsmutsarn. jaja


HEJDÅ

SES I SWE !

PUSS

L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0