hemma

fick bara träffat seb i några timmar.. lite tråkig. saknat honom så.. men han är hemma om några dagar igen. ah, eller mh.. en vecka.. jaja..

så supermysigt igår. mina vänner är de allra allra bästa. jag älskar de så !! haha, när jag kom hem. eller ah, vi kan ju börja på landvetter. haha. kom ut med min vagn med min inplastade väska och handbagaget.. tänkte att ah, fy va bra nu är klockan tolv, då borde seb vara här nu. men icke :P haha satt där i 20 minuter haha. så söt oskars mamma va o fråga om de skulle vänta tills någon kom o hämta mig. men haha, jag sa lite skämtsamt nej, det är ingen fara. han är här vilken sekund som helst. haha, men nej.  sen hörde jag persson höga skratt oh johans röst.  o såg hur de kom emot mig där jag satt i stolarna o väntade :) så glad jag blev !! sedan påväg hem så fick persson o johan för sig att de skulle ta en öl innan vi stack hem till mig. precis innan det så ringde mamma o fråga vart vi var. haha o innan det så hade jag skickt ett sms till em o frågatom hon kunde komma hem till mig o bara mysa o äta massa svenskt godis o grejs. men fick tillbaka något i stil med "kan tyvärr inte älskling, men vi hörs imon" först kom den ledsna linn fram.. men sedan när jag väl tänkte efter så hade jag ju faktiskt en hel vecka att spendera med bara mina vänner.. så. ah. tänkte att. det är väl inte så farligt. jag har ju seb, johan o persson iaf o mamma o pappa o sitta o äta juleskum o pepparkakor med. haha.
iaf, när vi klampa in i lägenheten så gjorde mamma någon sjuk gest till mig som jag inte alls hajade :P haha, hon peka iaf mot mitt rum, men min kära far som räddade situationen totalt, sa till mig att det fanns juleskum inne på mitt rum. vilket han tidigare hade nämnt i ett skypesamtal.,. jag slänger upp dörre, fokus på juleskum. möts av tända ljus, massa skrik som jag inte uppfattar vad och en lång pappersremsa "välkommen hem", made by emelie, jeppe, johanna, lexi o clara !!
sikka vänner man har asså ! hoho
efter detta gick mamma o pappa o la sig, de ville inte vara med o höra vårt tjöt.. så vi tog fram dippen o allt som mamma o hade gjort i ordning o käkade massa chips o grejer.riktigt myspys med mina allra allra bästa vänner ! kvällen vart sen.. som alltid. som jag har saknat alla. det är helt otroligt. ni anar inte så mkt ni betyder för mig. <3

pratade just med fredrik, den killen har man ju saknat något enormt också. fika på tuesday, maybe. eller ? :D

klippning imorgon. wihooo. frågan är hur det blir. ska man fortfarande köra på en grymt fräck page? eller ska man bara toppa det eller göra något helgalet? det är alltid lika svårt att bestämma sig men det slutar alltid med att jag bara toppar det.. jag vill ju göra något roligt. jag vill göra något tokigt. fast jag vill fortfarande ha någon snygg uppsättning till nyår tror jag. frågan är hur det ska funka med kort hår... jaja. we'll see tomorrow hur det ska bli.

sitter o tjötar med jesper paulsson, en gammal räv ute i billdal vars vänner funtar på o åka till funkan till höst. naajs. gör det säger jag bara. ni kommer trivas bra grabbar :P haha

jaja, klockan börjar bli mkt.. iaf om man ser till svensktid.. man får ju ställa om lite iaf.. äsch skit samma.
ska sova nu. är trött som stryk. natti på er.

ses säkert snart.

PUSS

L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0