nobelmiddag och hemmakvällar

det är lördagkväll och det regnar. är inte alls taggad på o gå ut en kväll som denna faktiskt. vill ifs se matchen men fan.. den visas på tv också.. har redan paxat tvn från kl 22. hemmakväll ikväll igen.. men de e ganska skönt de också.

ja, nobelmiddagen i torsdags var lyckad. hoppas du läser detta jocke. eftersom det var nobelmiddag utdelades de fina priser. ett pris från rickard vår kära idrottslärare, vilket gick till william, motivationen var något om någon himla kåpa eller va de nu heter :P haha något om handtag osv. lasse min mattelärare, niklas fysik eller biologi lärare eller vad det nu är.. haha iaf, niklas fick priset en väckarklocka som ska väcka honom till alla lektioner :) torulf, partyprissen själv som dessutom följde med oss ut o dansade på högtalaren på goodtimes med magda och carro, delade ut pris till dels magda och till snuttan. vet inte riktigt varför men ah, de fick varsin påse cheese doodles, megagott !
sen hade vi ju då nomineringar från jocke själv, jessie och chris. de som fick pris var, fredrik masing för årets poser, daniel nyström för fåfängast, gustav wedfeldt för charmören o vår, allas kända nicole fick pris för året cesarinna. haha jag trodde jag skulle trilla av stolen av skratt då jag fick höra detta ! HAHAH
sen var det fler som fick pris som jeanette, musikläraren och kaia.. kommer inte ihåg för vad men jag minns att kaia fick en svenskflagga, woho, go swe !
det var en lyckad middag iaf. sen bar det iväg mot foreplay.. den enda läraren som haka på var torulf. sikken lärare vi har va ! haha ah vi kom til foreplay, det första torulf gör är att gå o beställa en öl. precis när han har fått den säger alla, lets go to goodtimes, haha tycker synd om honom för det. haha han hällde i sig ölen o så vandrade vi bort i dansade på gt. som jag sa innan så stod torulf där o dansade och vågade sig upp på högtalaren ! lets get the party started !
totalt random och galet.

alla mådde sjukt bra på fredagsmorgonen då alla skulle vara i kyrkan kl 9 på morgonen. sen bar det av till skolan för lite lussebullefika och sen skulle tydligen lektionerna starta vid halv 11. sjuukt ! jag ville bara sjunka under marken o gå hem o lägga mig o soffan. vilket jag o amanda gjorde efter lunch. båda totaldäcka i soffan framför disney channel. mys mys. sen väckte idioten mig o säger att det är dags o röra på sig för att dra sig till julmarknaden på skolan. det pallade inte min kropp så jag låg kvar där i några timmar tills jag hämtade mina spanska böcker o började plugga. tragiskt.
ännu värre var att jag hade sån energi då klockan började närma sig midnatt så jag bestämde mig för o städa.. storstäda. så jag plockade undan allt. jag började med o rensa gardroben och högen med ren tvätt på sängen. haha sen var det damma, sopa och skura. kände mig verkligen duktig. kollade dock på hyllan idag o insåg att de redan var smådammigt.. de blir nog en städning på fredag innan jag åker. eller lördag.. jag har ju trotts allt en del tid då.

gick upp tidigt idag för att åka till ronda med skolan. det var ganska fint väder då vi åkte dit.. men väl där, iskallt och småregnigt. kringelkrokiga vägar och väldiga höjder.. inget för en liten linn med höjdskräck och åksjuka.. anyways så var det en mycket fin stad och en väldigt fin tjurfäktningsarena och väldigt många souvenir affärer. var nog inne i varenda en om jag ska vara ärlig.. man ville faktiskt inte stå ute och frysa.. då gick men hellre in o kolla på helt oväsentliga, tråkiga, fula o onödiga saker :p

Nä, nu vill kanelbullen att jag ska hjälpa henne med engelskan. hon har tydligen prov i det nu i veckan.
sen blir det fotboll fotboll fotboll !!

nu är alla syskon på mitt rum. no me gusta. jag har just städat :P haha kanelbullen gick just in o tiggde godis och tuggumi. unge ! haha sen gick hon in o käka bröd o smulade ner på mitt golk. detta gillar jag inte ! det blir definitivt städning på fredag innan jag åker !

hoppas seb hör av sig snart. han borde va hemma i sverige nu. lyckost. jag vill också åka hem. nu nu nu.

saknar allt o alla.

ses snart !

PUSS

L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0