hemma kväll aka. tv-kväll

asså nu är jag så sjukt pissed of.. här har man suttit hemma en lördagkväll framför tvn o sett på high school musical.. sjungit med i låtarna o allt men ansträngt hjärnan så extremt mycket bara för det var spanskttal. fy fan. o sen när fredrik o amanda kom tillbaka då filmen iprincip var slut så visar det sig att det går o ändra språk på kanalerna !!! SKIT OCKSÅ !! så surt va. jaja, nästa gång ska jag fan se high school musical på engelska ! om de inte blir på bio, men då ska jag fan också se den på engelska. skit också !

haha så sjukt, när vi väl hade sett klart på hsm o så bläddrade vi igenom alla kanaler för o hitta någon bra film. så sjukt najs, hahah Star Wars, "när man talar om trollen" haha. Yoda var med, haha. stackars isabelle..
nämen sen bytte vi.. eller ah vi zappa omkring lite, eller rättare sagt så gav jag kontrollen till fredrik som fick äran att byta kanal. här i spain verkar de inte ha normala porrkanaler :P haha iaf vad vi kunde se, de va fan en sex shop channel istället ! haha, de stod o prata om dildos o allt möjligt, fatta o spela in ett sånt program, haha de såg som de skulle börja asgarva mitt i programmet, men de höll sig jävligt bra. jaja, skratta lite. det såg faktiskt rätt sjukt ut att de höll ett program om hur en dildo fungerade :P hoho

när vi väl satt i sofforna så fick fredrik syn på ett foto på laura och hennes kusin maria.. "det ser fan ut som en tandpetare och en oliv" haha så klockrent. kanelbullen har blivit en oliv. dock tycker jag att kanelbullen stämmer bättre överens eftersom vår kära värdmamma numera kallas för semlan !

jaja, sen kväll en lördag som denna ändå. har ändå hunnit plugga lite också, känns helt ok. men nu måste jag snart sova, ska se om jag klara av att hålla ögonen öppna för att läsa. men ah, det är värt ett försök.

veckan som kommer är hektisk. massa läxor och två prov plus ett köruppträdande och nobelmiddagen.. plus träningarna så klart.. om jag nu hinner denna veckan också.. torsdagen är ju körd.. men ah, får se. proven är viktiga.

haha detta är ju lite komiskt. semlan har suttit uppe fram tills nu för att fredrik är här.. han har sagt till sin värdfamilj att han ska sova här. men vår värdmamma tycker inte om det. haha så hon har suttit vaken. hon kom nyss in till mig o sa att han måste gå för det är sent. haha, men nu har de lyckats att fixa detta ändå tydligen :p haha jaja, fredrik está aqui y a la mañana - una muy muy arg semla :P haha lycka till you guys !

nu är det natti natti till er alla !

PUSS

L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0