tredje advent

kom hem från teterian för en stund sedan. sista adventsfirandet innan jul. ja o amanda har hunnit "fyllekäka" vilket inte var ett riktigt fyllekäk men det var lika gott som ett fyllekäk :) på teterian skulle fredrik lura denniz vilket han storlyckades med, hoho. det enda denniz kunde säga tillbaka till honom var: "men du ser ut som en.. som en.. som en jävla tönt !" haha. så klockrent.
nicole var modig idag o gick upp med bellydansarna och shakade loss totalt, sikken grej. se facebook för videon.
det var faktiskt drag där ikväll, grymt actually. kul kul. flera som dansa, haha de va en kille som blev uppdragen på dansgolvet. haha han såg inte riktigt klok ut. de va nog bland de värsta jag sett. tyvärr filmade jag inte hans moves så.. ah, det är bara videon på nicole som kommer att finnas uppe på facebook inom kort :)

söndagen annars har varit tråkig, bara varit hemma. gick ner till kinabutiken innan o köpte lite behövliga saker som skrivblock o mappar och sånt shit.. har pluggat också.. asså singoalla-boken är så dålig så jag somnar varje gång jag börjar läsa, det är otroligt.. visst de är schysst att de är så många bilder i den att de försvinner sidor o sånt bara för det. men va fan, lite bättre kunde den allt varit. får se om jag orkar fortsätta läsa lite mer i den imorgon. ska bara lägga mig i sängen o däcka totalt. är superduper trött.

imorgon blir det den sista sånglektionen innan julavslutningen. dubbellektion imorgon för kompensationen förra veckan pga. att skolan var stängd. haha.. woho dessutom fick jag inte betalt  för de två andra gångerna, så imorgon blir man 30e rikare. JIPPI. julklappspengar dock.
på tisdag och onsdag blir det julshopping till släkt o vänner. o frågan "vad önskar du dig i julklapp" syns o hörs överallt nu. frågan är bara vad man önskar sig. pengar är ju alltid bra.. speciellt för den som får det. men kanske mindre roligt att ge bort.. jaja. får väl se till o hitta på något fyndigt så länge inte ni har några bra grejer man kan önska sig i julklapp..?

nepp. time for bed.

natti på er.

PUSS

L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0