att packa är inte min grej

ojoj, glömde skriva igår, förlåt !

igår fyllde jeanette 17 så vi firade henne.. eller några firade henne. jag firade henne genom att säga grattis til henne sjukt sent på dagen då vi hade gått på marknaden några timmar plus att jag köpte ett kinderägg till henne som present :) fyndigt va?
gick o la mig tidigt igår. det tyckte jag var duktigt gjort av mig :) la mig halv 11, tänkte att de skulle bli lika tidigt idag men big problems got in the way.. tyvärr.. jag fick sånna problem att packa :(
så nu har jag en resväska som jag ska checka in som är proppfull o då menar jag verkligen proppfull. min värdmamma, kanelbullen och nicole kan övertyga detta.. amanda blev så trött på mitt tjat, om vad jag skulle packa och vad jag skulle få plats med o allt va de nu var, så hon gick ut o träffa lite folk tror jag. mitt upp i all packning så insåg jag att jag inte kommer få plats med mina saker.. så jag sprang ner til kina-butiken för att köpa en väska.. att ha som handbagage.. men den var för stor för det.. men ska behålla den ändå. den kosta bara 10 e och är perfekt o ha som en mellan väska :) jaja men iaf, nu är det löst.. tror jag.. får väl se då jag kommer till flygplatsen på lördag... vet i fan vad jag ska göra annars..

jag fick höra en rätt så rolig historia om detta idag faktiskt.. av min ekonomilärare av allihopa :P haha.. jag steg in på fek lektionen o började fråga arvid o rebecka, de som ska åka med samma flyg som mig, om de hade någon plats över i deras väskor.. icke sa nicke.. då blev torulf nyfiken o sa att jag kunde lägga kläderna i jackärmarna för det hade han gjort en gång då han reste från säve till granada, via london.  haha.. fast de roliga var ju inte det... utan det var va han hade i jackärmarna.. OSTBÅGAR ! haha killen är galen i ostbågar, det märkte vi ju redan på nobelmiddagen som jocke annordnade för en vecka sedan, cred till dig jocke ! haha sån skön lärare man har asså?! helgalen!!

idag på matten visade lasse oss en räknesticka.. jag vet att min kära far är väl bekant med denna knepiga, svåravlästa pinne som är helt omöjlig att begripa. man måste verkligen titta noga noga noga på den dära stickan för att finna rätt siffror.. det är itne lätt ska jag säga. men lasse han är en riktigt hejare på det dära med räknestickor ! han visade precis hur man skulle göra o de gick på en ynka liten sekund. haha. usch. happy faces för miniräknare och grafräknare !

fick just höra från släkten att det blir tillökning den 2 januari. en liten hundvalp, australian shepard, en tik. har redan bokat upp den 9 januari för hundpassning. så ni kan inte räkna med fest den kvällen hörrni, bara så ni vet. så fall får ni boka upp en filmkväll med många pauser, lilltjejen måste gå på sina kisserundor :) ååh jag längtar tills den 9 redan ! haha, jag menar.. annars brukar de ju inte var kul med hundpassning.. men detta ser jag fram emot så enormt mycket ! haha. coooooolt, jag är inte yngst i släkten längre.. ska fjäska in mig som fan hos henne som bara den.. men säg inget till nicke.. jag o valpen ska bli bästisar ! hoho !

o nu blir jag så illa tvungen att nämna thomas i denna blogg också eftersom att han inte kommer läsa den annars :D

jaja, natti på er.

ska läsa igenom min uppsats sista gången o leta upp fel.. opponering imorgon. plus matteprov. skit också.

PUSS

L


Kommentarer
Postat av: Anonym

fanskap, läste skiten i onödan faaack you linn :O

2008-12-17 @ 23:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0