strömavbrott once again

Jaha, då var det strömavbrott för tredje gången idag.. nu har det dock slocknat i hela huset o inte bara i vår lägenhet. Amanda funtar på o dra hem till fredrik om de ska hålla på så här hela natten. Haha alla samlas kring mitt rum för att de är här de finns ljus. haha min dator lyser upp plus mina små värme ljus.. asså jag orkar inte med det här det är fan värdelöst. Ingen värme, inget ljus, inget internet, de suger !


Amanda: "Linn lackar"


Engelskapluggande går jävlans bra i detta mörkret.. fan asså..


Jaja till något annat roligt samtalsämne som håller en vaken:


Imorse vaknade jag av min schyssta väckarklocka klockan 06.48 skyndade mig att sätta på sr.se webbradio och inleda morgonen med första avsnittet av julkalendern, pretty good faktiskt.


 

BREAK:

-          HAHA nu sitter hela familjen inne på min säng o sjunger feliz navidad                   -


ÅTER:


o bara för att de e den första december idag så invigde jag havregrynsgröten, så super god.

strömmen kom igång igen efter en halvtimme.. så detta inlägg har jag fått skriva i ett worddokument.. o pluggandet har gått åt helvete.. nae, inte riktigt kanske. men de har väl inte blivit så mkt pluggande här i mörkret om man säger så.
jag o amanda gick ut med varsitt täcke på balkongen o tände ljus o bara satt där o prata.. fastän de var jävligt kallt så vart de ganska mysigt ändå.. efter en kvart ute i kylan kom ljuset igång igen.. dags för uppdatering av bloggen.. haha

precis då elen hade kommit igång så ringdes amanda o fredrik o jag fick höra att denna fredrik inte alls varit snäll i år överhuvudtaget. han har ätit upp hela hans chokladkalender.. sikken skitstövel !! MAN FÅR BARA INTE ! inga julklappar till dig i år freddie, jag o tomten är bundisar, känn dig dissad ett år som detta, hoho..

nä imon ska jag gå upp tidigt o lyssna på julkalendern tio o sju. hoho.. sikket mys.. ska somna om sen o sedan plugga lite engelska. hihi.. folk pratar om att åka till plaza mayor imon.. funtar på o haka.. men ah.. har dock spanska 3 prov på torsdag.. måste fan ha bra i det :P haha

jaja det löser sig. det gör det alltid.

and i will try to fix you . .

älskar dig seb.

PUSS

L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0