sömnproblem

godmorgon allihopa !

jag har totalproblem o sova. nicco ligger på golvet inne hos emelie.. emelie sover i sin säng som jag skulle dela med henne. men då jag o nicco skulle smyga in o lägga oss så "råkade" emelie vakna. lite illa kanske. det första hon säger är "skit ner er" -vart lite rädd att em skulle ta till hårdhandskarna där. men ah. fick knuffa bort henne lite så man fick plats. då blev hon inte jätteglad. iaf. hon vaknar, ber mig o gå o hämta vatten till henne. snälla linn gör detta. sedan brister jag o nicco ut i asgarv, ni vet så där roligt att man bara skrattar ikapp o man vet liksom inte riktigt egentligen för vad. haha det är så himla skoj. fast, ah, emelie då. hon vart inte så där super duper glad över detta. så jag o nicco bestämde oss för o gå o se på tv o skratta klart där ute istället.. vilket vi konstigt nog inte gjorde. vi satte på tvn o såg slutet på get rich or die tryin' riktigt bra film. me likey. anyways, precis då filmen är klar, säger jag lite försiktigt "nicco, sover du?" o inte förrän jag stänger av tvn så vaknar hon frågar undrande om filmen redan var slut. hoho, förvirrad liten filur. jaja, vi bestämde oss för att göra ett till försök genom att gå o lägga oss. för nicco vart de ju inga problem. men ah. emelie hade ju fan inte somnat den jäkeln. då börjar hon klaga på att det är ljust ute. de e ju fan helt jävla kolsvart !! galenpanna.
jag hatar att inte kunna somna. det är så extremt jobbigt. jag är typ övertrött nu. så det blev en rundvandring i huset och ett besök på terassen. kallt som satan var det. usch. jag halkade omkring där på brädorna med mina nyinköpta pälsklackar. o nu sitter jag här. helt uttråkad och aspigg. ingen är inne på facebook. ingen är inne på msn. jag har inga pengar på mobilen så jag kan ringa någon. jag hatar att ha kontantkort. 
hmm.. ifs så är klockan typ halv 6 nu. men va fan ska man hitta på?? dygna?? ååh, jag orkar inte. kan det inte bara hända något kul? jag är extremt uttråkad. 
man kanske skulle ta o gå ut till bussen o slänga sig på morgonbussen hem... ? kanske inte. hmm.. men natt runda med peggy? kanske inte. hundskrället sover fasen. 
frågan är vad man typ skulle kunna somna av nu.. en rejäl dos med sömntabletter.. nej nej, ingen bra idé...
JAG ÄR OTROLIGT UTTRÅKAD KAN NI FÖRSTÅ DET ?!

PUSS

L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0