out of words

som sagt det händer mycket saker.. kanske lite för mycket saker. jag vet inte. för mycket av det goda brukar man ju säga. men nu har det varit tvärtom.. de finns inte ord på detta som händer runt omkring oss nu. jag önskar det fanns något att göra åt allt.

jaja åter till något annat. måndag, like every other monday. hade två timmars lång matte, två timmar fekb och två timmar sånglektion. fick en present av min sångfågel idag :) haha tack så mkt. ischoklad. mumma!
på fek lektionen idag körde vi charader, den enda som var into it var lotta. haha checka facebook för en peppad lotta.. !

hade inte så mkt o skriva idag..sorry, im out of words.. tyvärr.. jag vill bara åka hem.. är så avis på isabelle som åker imorgon. jag vill med åka.. bara tisdag... torsdag... o fredag kvar... sen bär det av på lördag.. charo o kanelbullen ska skjutsa oss :) wiieeeeee
asså jag längtar något enormt !!

Sophia, kära kusin, om du läser detta så ska vi gå på stan på måndag eller tisdag, vale ? ska klippa mig på måndag o sen tar vi en fika? okej :D

ååh, jag längtar hem, har jag sagt det ? :P haha.. ååh. nej nu ska jag sluta skriva o gå o lägga mig tidigt för en gångs skull..

natti på er.

ses snart

PUSS

L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0