möken i bloggen

haha, ja.. som amanda sa. "man kan inte hålla de man inte har i handen". enligt amanda då.. hrm. haha hästarna som vi red på idag hade extremt svårt att hålla inne det.. fy sjutton.. ja vet inte hur många gånger min häst fes, bajsa o kissa. blä.. dock var det en mycket fin häst, de hörde man på namnet dessutom, Bonita.
amanda häst hette Starjavier o lottas hette fjäril fast på spanska, typ mariposa. eller något. jaja, ridturen uppe i bergen idag var supernajs. verkligen värt 30 e om man säger så. först fick alla varsin häst. sen red vi ut. sikken grym ryttare vi hade då, nils, mästaren av oss alla. haha. bilder - se facebook.
nämen de va riktigt kul, först en lång skritt-tur i naturen, sen delade vi upp oss i tre grupper, två "galopp"-grupper och en skrittgrupp för nybörjare. haha jessica hade en riktigt skön häst, hon fick ledas i grimman resten av vägen :P haha lyckat. men vi andra galopperade längelängelänge. min började skena flera gånger, wihoo. så super najs. o i kurvorna låg den ner. den ville jämt komma ikapp hästen före.. Bonita, vilken tävlare.
efter ridturen fick vi tapas o sen så fick vi skjuts tillbaka med de som jobbade där, de ingick i priset, så du behöver inte oroa dig mammsen !

ja.. o morgonen började ju bra.. not. blev bestulen på 40 e idag när jag stog o tog ut pengar i bankomaten.. men för att göra en lång historia kort så, vart jag iaf omringad o distraherad o de tog pengarna o stack.. så ah. så kan de gå när inte haspen är på. illa, riktigt illa.

jag missade julkalender idag så nu får jag inte glömma av att gå in på svt.se o se på den istället.. imorgon blir det julkalendern avsnitt nummer 4 klockan 10 i 6 :) myspys..

nä nu blir det nanna för min del.

homecoming snart ! saknar er ! <3

PUSS

L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0