ledig men fullbokad

satt nyss ute på balkongen o försökte sträcka mig efter lite solsken, de är inte superkallt här iaf det är ett som är säkert. igår var det också rätt soligt, satt ute på balkongen då med, så grymt härligt. kan de bli en bättre advent än så? solsken och värme, mmh ! me gusta !

amanda är fortfarande sjuk, tycker synd om henne. usch. jag vet hur det är o vara så sjuk, de e inga happy faces där inte. men idag mådde hon lite bättre. hon har fått i sig lite mat nu också så det är bra. nu ligger o hon återigen i soffan, men hon sover inte, hon ser på bring it on, de e nästan så man ska ta en paus i pluggandet o sätta sig o se den. den är ju trotts allt väldigt bra.

anyways så har helgen varit bra. fredagskvällen var ju inte så särskilt lyckad kanske men lördagen var mysig med lite high school musical o godis. o igår på andra advent så satt jag o pluggade hela dagen sedan drog vi ett gäng till teterian o satt där som vilken annan söndag som helst. magdansörskor som vanligt, riktigt duktiga faktiskt, magda, natalie och jag har kommit fram till att det är det vi ska satsa på i framtiden.
efter teterian drog vi in till stan för att träffa lite folk som hade suttit o kollat på real-sevilla. fan att jag missa den matchen. äsch, jag sparar mig till nästa match.
kvällen blev ganska lugn men ändå rätt trevlig. (vi är lediga idag, måndag, de e därför vi va ute igår mamma, så du behöver inte vara orolig !) men som vanligt så slutade den på en trottoarkant utanför foreplay o alla andra dansställen. så jag bestämde mig att åka hem.. så det blev en dyr jävla taxi igen.. usch. denna månaden har de verkligen försvunnit mycket pengar.. borttappade, snodda och spenderade pengar.. fasen också, hur ska man ha råd med julklappar? va ska men ens köpa för julklappar? o va ska man önska sig själv? pengar?

jaja, nu är det väl dags att jag går o sätter mig o pluggar igen. denna veckan som kommer nu är inget o leka med.. sista provet i spanska steg 1 imorgon, mvg på det och det blir mvg i slutbetyg.
dock har jag inte lagt ner lika mkt tid på fek som jag borde ha gjort med tanke på hur lite jag har förstått under dessa lektioner. det är lite förrvirrande att göra både fek a o fek b parallellt.. jaja, inte mkt o säga till om kanske. det är ju trotts allt bara denna veckan kvar med nobelmiddagen som höjdpunkt.. o nästa vecka som inte alls är speciellt fullbokad, eller ah, förutom plugg då..

nu blev det väldigt mkt. jaja.

hemlängtan finns där.

PUSS

L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0