klippning

nu sitter jag i emelies säng o pratar med clara i telefon. har precis varit ute en sväng med peggan poo, sikken bajsrunda :D jag hatar emelies mac, den är ju helt sinnes sjuk, man kan ju inte ens göra ett normalt snabela på denna himla datorn. usch o fy.

va o klippte mig idag, eller, ah bara toppade det. men iaf, nette är sån jädrans grym kvinna asså. hon är helt otrolig. hon hade så mkt o berätta så det var inte klokt. hon berätta bland annat att hennes hus började brinna i juli och hela hennes salong vart förstörd så den är helt nyrenoverad. sen hade hon träffat en ny kille som hon dessutom är med barn med. så himla roligt. helt incredible !

har slått in alla julklappar idag också. känns skönt. men det tog sån jävla tid. pappa lämnade till o med alla hans julklappar till mig så jag kunde slå in dom. fy fan. jul är jobbigt. har inga pengar kvar alls o de suger. 
julgranen åkte upp idag också. bara så ni vet spanien-bor, tävlingen består fortfarande, snyggast julgran. glöm inte o ta med bilder på er gran nu. jag lovar att min gran slår alla ! o fredrik, jag hoppas zigge får sitta i granen lite han trivs i granar, han gillar sånt. han gillar dock inte julgrubban, han är rädd för jesus.

varför är clara så in i bomben flitig? hon sitter seriöst o syr.. hon gör sina egna julklappar, ganska ekonomiskt. det kanske är det man ska göra tills nästa år.. en teckning till varenda en :D haha, tänk då man gjorde så då man gick på dagis. o tänk så glada alla blev för en streckgubbe på ett fult litet a4 papper. haha. usch. jag glömmer aldrig den gången då jag hade målat en så sjukt snygg teckning på dagis o var superstolt över denna. efter många om o men så fick den bli till farmor. så jag bad min lärare att skriva farmor på ett papper, så jag bara kunde skriva av det. när jag väl var klar så slog jag in den i finfint papper. då farmor öppnade den på julafton börja hon asgarva, likaså alla andra. jag hade nämligen skrivit romraf . hahaha jag dör. så himla roligt. har fortfarande kvar den teckningen i någon låda någonstans. haha. usch vad mina kusiner retade mig för detta. jag får fortfarande leva med det.

jaja, nu tjatar emelie på mig att hon vill se klart det sista på walk the line så ni blir det det. hon säger dessutom att hon vill att jag ska klia henne i nacken.. får se hur det blir med det... jaja, nu blir det nanna.

miss you <3

PUSS

L

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej...

Kan du inte skriva lite kort om hur det är att bo i funkan o plugga... hur är folket? lärare? familj? Har du mycket hemlängtan? Jag tänkte kanske studera där nästa HT...Kramar

2008-12-23 @ 13:37:30
Postat av: Andres

haha jag har ockso kilppt mig :) kort hår nu :P :)

2008-12-25 @ 14:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0