juleskum, mvg, robbie williams och hemlängtan

juleskum idag, var på svenska butiken med jeanette o nicole, som vanligt en tisdageftermiddag. fasen va gott det är med juleskum, för er som inte vet vad det är så är det godis, jultomtar närmare bestämt i rosa och vitt o de är som marsmallows, ni måste måste måste köpa såna ! mamma o pappa, de måste finnas sånna hemma på jul då ja kommer hem !
efter svenska-affären gick jag o jeanette hem till mig för o plugga fek b, det gick måttligt bra tills amanda satte på filmen Alfie, för tredje gången.. vi kunde bara inte, inte se på den. vi var tvungna.. det är nog en av de bästa filmerna som gjorts. ett. det är bra filmat. två. jude law är grymt snygg. tre. det är asschysst musik. fyra. det finns många andra bra skådespelare i den. fem. den har bra lines, motton eller va de nu heter. sex. man kan se den hur många gånger som helst. sju. den är bara så bra. åtta. du måste se den !

fick mvg i slutbetyg i spanska steg 1. gjorde det sista provet idag. det kändes skönt. jag hade 120 rätt av 126 möjliga, så jag är rätt nöjd.
nu gäller det bara o satsa på steg två och tre vilket jag gör. har suttit med mn robbie williams powerpoint presentation enda sedan jeanette gick hem. o nu är klockan redan snart 1. o jag har inte hunnit kolla igenom företagsekonomin ordentligt sen dess heller.. men jag måste verkligen bli klar med presentationen för o visa kerstin att jag klarar av att läsa steg tre o att de inte är några problem ! hoho, för det vet jag att jag klarar !

på lördag är seb hemma i sverige. saknar honom så himla mycket. kommer kännas konstigt att han sitter hemma o att jag fortfarande är kvar. jag tror inte jag vill prata med honom alls den veckan, inget illa menat, de e bara det att jag tror att jag kommer få sån enorm hemlängtan.. vilket jag ifs redan har.. men ah, värre kanske. jag vet inte. jo men de e klart att jag vill höra av honom men. ja. usch. tur de bara handlar om en vecka där innan jag kommer hem.
har ju nu sagt till vår nyblivne chaufför, mattsson, att han ska komma o hämta mig på landvetter vid 12 tiden på lördagen den 20 december o att hans co-driver, johan ska åka med och persson hans backup om något skulle gå snett eller att jag inte alls vågar åka med i bilen då mattsson kör. who knows?
jaja de första jag ska göra då jag kommer hem det är faktiskt inte att åka hem :p vilket kanske en del trodde att jag skulle göra. nämen jag ska åka hem till seb så fort jag kan o träffa alla igen. ska bli mysigt. sen ska jag åka hem. haha. mamma o pappa väntar uppe på mig hoppas jag, annars får jag väl gå in o väcka dom o säga att jag är hemma :)
nä usch, nu kommer hemlängtan krypandes på ryggen. dags o sluta prata om sånt som har med framtiden o göra..
vi lever i nuet.

dags för mig o läsa igenom de sista och nanna kudden. ska väl skriva ner lite mer tankar om r.w, plugg-linn är framme igen.

SAKNAR.

natti natt

PUSS

L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0