julafton

godkväll alla tomtenissar ! sitter just nu hemma hos fia o johan o har öppnat alla julklappar. jag har till o med börjat använda mina julklappar :) min externa hårddisk, bebisrosa är den så man känner igen att den är min . håller på o laddar över massa bra filmer o sånt från johans dator.
fick massa fina saker som man behöver, leggins, underkläder, usb-minne som smarta lilla linn har tappat bort, träningsväska och massa småpryttlar.

jag ber så hemskt mycket om att jag inte skrev igår. men som varje dag innan jul så var det uppersittarkväll med bingo lotto. men detta året var de ju fan inte någon rickard sjöberg eller va sjutton han nu heter, utan en smal lotta engberg :P haha hjälp, jag trodde inte jag skulle överleva denna uppersittarkväll. vann dock inget, det gjorde emelie, 100 spänn. sofia o jag var de enda som inte vann något, iaf av dom jag pratade med igår under tv4:s långa pauser. jag hatar 15 minuters pauser ! iaf, jag ringde fia där ett tag o hjälpte henne med julrimmen. det gick väl måttligt bra. men iaf, jag somnade i soffan o insåg att det kan vara dags att gå o lägga sig. jag slocknade direkt så fort jag gick o la mig i sängen.
ah oj just det !! haha jag glömde ju berätta om dagen !!
-det började med att jag gick upp tidigt tidigt på tisdagmorgonen för att göra mig iordning för en vända på stan. så vid 9 halv 10 satt vi i bilen, jag emelie o rickard, för att åka ut till partille till någon ny affär för att köpa julklappar tilllg o marie. jag somnade påvägen, var aspigg på vägen ut men slocknade rätt fort.
när jag vakna upp så hade jag inte en aning om vart jag var någonstans, haha det var lite läskigt så där. men iaf, en bar det tillbaka hem till emelie där vi hämtade upp lg och åkte in till stan. jag o emelie hoppade av o tog en runda. sedan träffade vi mike o hans två kompisar inne på jensens, de satt o planera inför deras premiär på deja vu på nyårsafton. det ligger vid viktoria, låter som en helt ok lokal, funtar på om man ska dra dit på nyår, frågan är ju om man orkar o vill fira inne i stan.. jaja vi får se..

sedan träffade vi fredrik på stan, så trevligt o träffa den killen igen, har saknat honom något så enormt ! sen åkte emelie hem o jag o fredrik gick o fika på sense, där jag träffade emil hjälmeby, han började tidigt ;P haha det var länge sedan jag såg honom. länge sedan jag såg philip faktiskt. saknar honom. jaja.

jag gav mig iväg vid fyra tiden, satte mig på 50 bussen o fick lite så där minnen från förr. himla mysigt. dock lite trångt med alla som hade julhandlat o så. jaja, av på torget, träffade johan där o gick o shoppade med honom. haha, han missade sitt lappnummer nästan två gånger. första gången glömde vi totalt av att vi hade tagit en nummerlapp. o andra gången höll han på o missa sitt nummer för han skulle demonstrera en sexställning haha. killen är galen :P

nä, nu har jag varit alldeles för osocial mot min kära släkt. dags att återgå till alla julklappar. hörs inom kort !!

GOD JUL

PUSS

L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0