jävla juldagen

juldagen, det är nog bland de tråkigaste dagarna på året. va fan gör man liksom? ah nu hade ju mamma o jag planerat att vi skulle baka lussebullar o så eftersom hon inte hade gjort det i år, inte utan mig liksom :D men de e ju inga affärer öppna, jag menar, dagen efter julafton vill man ju bara att de ska vara rea direkt, mellandagsresa, älskar vi inte sånt? först ut i butikerna o hitta alla de bästastebästa grejorna undangömda i små vråer. okej rean är väl inte jättejätterolig då det kommer till hysteriska kvinnor som börjar dra o slita i plagg o inte minst börjar knuffas o skuffa på varandra i kön till provrummen. ännu värre i kassa-kön, helt värdelöst, där tränger sig jävlarna också. haha jajja. iaf, juldagen är helt botten. det borde vara rea idag. eller något iaf. de e ju för fan dött ute ! jaja, imorgon.... imorgon, då jävlar då e det mellandagsrea in town. måste fan lägga upp ett spring schema. annars kommer det ju bli helt galet. aja. det är imorgon.

har kommit på att det finns en grej med sverige som är helt totalt värdelös jämfört med spain o det är siestan. man kan ju fan inte vara vaken så himla länge från kl 8 på morgonen till kl 3 på natten utan o sova en skön siesta. den som uppfann siestan är helt otroligt bra ! haha, idag sov jag en jädrans lång siesta, lite jobbigt kanske. haha sov från ungefär kl halv 4 till halv 8.. haha lite illa kanske.

jaja, måste hoppa in i duschen nu. ska upp till emelie o träffa hennes släkt. hoho, massa god mat om jag inte misstar mig. snyggingen själv, pia, gör alltid god mat. den lille filuren asså ! haha. jaja får se va hon har hittat på idag !

god fortsättning och sköt om er nu i juldagarna o ta de lugnt, snälla, på mellandagsrean.

saknar dig <3

PUSS

L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0