i just wanna go home

i just wanna go home, now now now.. jag vet att de inte är långt kvar nu.. de ju trotts allt torsdag kväll och inga mer skoldagar kvar nu här i funkan.. imorgon blir sista utekvällen i funkan på tre veckor. ska bli kul. men saknar allt o alla så himla mkt, alltså hemma i sverige. det är sjukt. men det är väl för att allt är så nära inpå nu, man vet liksom att snart är man hemma.. känslorna tar över totalt.

sitter här hemma i mitt rum o ser på alla mina packade väskor och ska upp tidigt imorgon för att sjunga upp med min sångfågel innan hon går upp på scen och sjunger himlen i min famn. så, kyrkan imorgon halv 9. amanda o fredrik gick ut o träffa natta o oskar, i guess that daniel o victoria följde med också.. "par-kväll" om man kan kalla det så..? kanske.. ah.. alla verkar ha de så mysigt o så, funnit någon att hålla om o vara med här nere på kusten. jag vill hem nu nu nu o träffa min bara min seb.

men inte minst av allt så vill jag träffa alla mina vänner.. pratade med sofia, emelie o clara innan idag.. ååhså jag saknar dom! måste berätta en riktigt rolig nyhet; Sofia har blivit antagen att läsa årskurs 3 i USA !! ett stort grattis til dig loppan, im proud of you ! kommer sakna dig något enormt då du är borta. men jag lovar att jag kommer och hälsar på. ett lov är bokat till dig honey ! nu är det bara emelie som behöver en knuff in i det internationella livet så är/har alla varit utspridda :) ska se om de inte går o fixa att emelie är i the great city london ett år :) we'll get you ass over there ! trotts att vi kommer sakna dig så fall.

vill bara berätta att vädret idag har varit helt fantastiskt.. det var 18 grader i skuggan idag enligt säkra källor. hrm. fredrik. haha nämen de va riktigt varmt idag på dagen. imorse var det svinkallt så jag og på mig leggings och mjukisbyxor över det. super gött. men inte då jag o chris skulle gå i stan för o shoppa tills hans systrar. killen är ju galen :P haha han köpte hur mkt saker som helst till sina systrar... det säger väl allt då han köper tre sjalar till dom var, tofflor och örhängen o massa andra pryttlar, sånt som man kan ha till nyår, hoho..

jaja, homecoming snart. längtar

i just wanna go home, oh, i miss you, you know.

Saknar.

PUSS

L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0