barcelona vs. madrid

goooooooooooooooool !!  som de skriker på spanska fotbollskanaler. goooooooooooooooool !! 
fc barcelona - real madrid spelade idag. casillas, vilken målvakt. men jag måste bara säga henry, vilken spelare. men ah. fan va grymt. jag kan inte säga att jag håller mer på ena laget än det andra. jag gillar båda. fastän jag har en real tröja med den gamle räven beckham på ryggen så lutar mitt hjärta mer åt barcelona tror jag.
jag vet att jag var grymt sur o arg då real spelade mot sevilla eller va de nu va i veckan, men fan.. av alla lag så hejar man ju definitivt inte på sevilla? anyways. jag är ett fan av fotboll och bra fotbollsspelare. båda lagen är bra. men idag fanns ett bättre, barcelona.
jag blev tyst av chock då eto'o missade straffen. skrek av glädje då han tog tillbaka det genom att lägga mål i den 83:e minuten och skrek ännu högre då jag ser messi, han som idag tog hem alla pris om att trilla mest på plan, la mål i den 91:a minuten ! woho, vilken glädje !

time för lite sovdags.

seb, ring mig om du ser detta :)

natti på er läsare !

PUSS

L

Kommentarer
Postat av: Andres

shhh...

2008-12-14 @ 02:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0