balkongmys

kom nyss in från balkongen.. satt med tända ljus, åt pepparkakor och så tog vi med oss våra täcken också, allmänt mysigt. hihi. natta, lotta, amanda, fredrik o jag. sikket gäng... så mycket saker som jag har tänk att de är måste upp på bloggen, o den kommentaren är ju klockren, fasen asså, minnet är bra men kort. de e nästintill doris i hitta nemo. skit också, det går utför..

amanda har alltid sina goda stunder här i spain, det är bara att avundas hennes brainwaves!
amanda konstatera idag att det var så himla kul att hon o fredrik hade En gemensam sak tillsammans, att de läs samma bok.. så tragiskt. haha, nä förlåt amanda, du är riktigt grym faktiskt, de e nästan så jag vill döpa om dig till professor amanda wadström även när du inte pluggar matte och får rätt på pq-formeln !

fredriks smarthet beundras också, han kollade bland mina nytvättade kläder idag för att se om några av hans kläder låg där.. han lyfter upp ett underklädesplagg och säger något i stil med att vilka små trosor eller något sånt, de han sa handlade iaf om trosor.. när jag vänder mig om ser jag att han håller i min sportbh. hahah, han hade vänt den uppochned o trott att det var trosor :D ibland undrar man lite hur killen mår.. haha.. usch !

imorgon blir det ridning. ska bli riktigt kul faktiskt. bara det inte börjar regna imorgon.. turen till själva ranchen skulle ju tydligen vara jättekul.. 1.5 timmar bort, till fots.. så sjuuuukt långt det kommer va.. men amanda säger att de "kanske" kan komma tillräckligt med bilar så vi kanske får bilskjuts.. men annars så funtar vi på o ta en taxi på tillbaka vägen..
jaja, jag måste kollaom de finns någon mat o om det ska börjar regna imorgon.. fan om det gör det.. jaja, jag ska ju ändå ha mina rosa gummistövlar o dubbla leggins och mjukisbyxor imon:P haha får väl se om de är kläder som passar för imon..

ja, som sagt köpte pepparkakor idag.. men ja, dom är redan slut.. lite tråkigt kanske. fan. jaja. nya en annan dag.. ska sätta mig o plugga lite nu innan jag ska nanna o vara pigg till ridningen imorgon.

jo just det, fick ju höra av lottapotta att några kompisar från Göteborg ville få reda på lite saker om Funkan, så trevligt trevligt. hoppas ni kommer in hörrni :) if you do, you're never gonna regret this !

saknar allt där hemma i sverige just nu. jag bara längtar.. önskar man bara kunde åka hem för en dag o sen bara åka tillbaka o göra så hela tiden, en tidmaskin vore bra.. det står högst upp på önskelistan i år.. förresten, va fan ska man önska sig i julklapp?

Just det, grattis till födelsedagsbarnen idag, Isabelle o Paulina, happy birthday !

nepp, bedtime !

PUSS

L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0