allt o alla är borta?

ANDRES JAG HAR DIN MOBIL ! RING MIG SÅ FORT DU SER DETTA !

o jag har tappat massa pengar och mitt usb-minne.. vem fan är så dum o får med sig ett usb-minne ut en fredag kväll? asså hur dum får man vara? jävla sjukt asså.

sån knepig kväll det har varit.. det börjar med två taggade tjejer vid namn nicole o linn, sedan vart det bara en liten taggad linn där hemma på rummet. så vi drog till snuttan o eftersom nicole hade djur under sin säng så valde hon att inte gå hem dit igen utan hon stannade kvar hos snuttan o paulina o sov där istället medan vi andra drog vidare till några randomspanjorer, vilket betyder snuttans pojkvän o hans kompisar. tja.. lite oväntat kanske.. men aja. lite väl tråkigt då vi kom dit, men sedan drog det på. de kom fram till att isabelle inte längre fick heta isabelle utan det blev Yoda iställe, ni vet, star wars, yoda. haha jaja. lite kul va de iaf.
sen vart de helgalet igen, helt plötsligt var alla svenskar där, eller ah ute. o sen ringer alex mig från andres mobil o säger att han har den o undrar vart andres är.. o självklart är andres borta, ingen har sett han på flera timmar. antagligen åkte han hem.. tråkigt.. helt plötsligt var alla borta, fredrik var hemma, amanda var borta, magda var borta, lotta va borta, natta var borta? alla var borta, till o med paulina? va fan tog hon vägen liksom.. hon va ju med oss hos spanjorerna?! jaja, helgalen kväll.
onödig men jävligt värd taxi hem blev det iaf.. efter många sura miner vid boss om att mina pengar o mitt usb var borta.. aja, 6 e för ah, en grymt varm taxi och ah, den stanna utanför dörren.. så de va rätt bra.. de dumma va ju bara nu att jeanette gick hem själv.. o anna också? va fan försvann dom?
jaja, en bra sak är ju iaf att amanda är hemma o hon sover som en stock. jag gick in o tände lampan o kolla om hon va där o sa, när kom du hem.... inget svar. så hon har totaldäckat. bra det iaf, att hon kom hem ordentligt.. hoppas hon tog en taxi. jaja nu är det bara anna kvar.. o nils o natta, va fan tog dom vägen. precis då jag skulle låsa upp dörren så ringer lotta o frågar var dom är.. haha, hon var så himla rund om foten, haha.. stackarn, men ah lotta när du läser detta - jag var hemma då du ringde o undrade ! vale?

jaja, nu blir det sova av hörrni !

måste plugga imon

nu är de inte många dagar tills hemfärd.

känns braa..

seb, min min min <3

PUSS

L

Kommentarer
Postat av: B L O N D I N A

oj, låter som en fart fylld kväll. Hoppas din saker och kompisar kommer fram och att de ordnar sig!

2008-12-06 @ 05:14:26
URL: http://blondina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0