Första o sista inlägget

idag är det 20 dagar tills jag åker till españa.. till sol o bad, värme och plugg..
det är väl antagligen här mina äventyr och tankar kommer sätta spår, be my guest o läs på!
- oj, rimmade det ?

anyways, man har gått o blivit bloggare? eller? crazy. skaffade resedagboken för två dagar sedan, totalt värdelöst! tog bort den idag. hann dock skriva ett inlägg om resfeber. vad är resfeber egentligen? jaja, bye bye resedagboken and hello till mlinnm.blogg.se, linn - bloggare? maybe. kanske blir detta mitt första o sista inlägg som bloggare här också. detta kanske inte är min grej? vi får väl se, to be continued..

jag måste även ge skype en eloge för sin existens ! helt otroligt va glad jag är för att skype finns. jaja, det finns nackdelar med det också, men whatever! när man kan ha kontakt med sin pojkvän, som just nu befinner sig i staterna för o spela boll, behövs such things as skype! dessa två dagar utan seb har varit både bra o dåliga. har saknat honom något enormt, vilket säkert har är något bra det också. men det var jobbigare än vad jag trodde att det skulle bli. men när han ringer o väcker mig så där runt kl halv 5 eller kl 7 på morgonen, (svensktid) o pratar i ca 2 tmmar, så blir man så himla glad att man inte kan sätta ord på det !


L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0